Hai, ik weet niet goed waar ik met deze vraag terecht kan. ik heb 2 jaar geleden een abortus ondergaan met algehele verdoving.(dit was voor mij totaal geen prettige ervaring en ik heb er tot de dag van vandaag nog steeds emotioneel last van) Ik ben sinds september gestopt met de pil want me vriend en ik willen graag zwanger worden. mijn laatste ongesteldheid was 13-11-2007 ik heb een cyclus van ong 29 dagen. heb wel redelijk wat verschijnselen van zwangerschap zoals buikkrampen veel plassen en me temperatuur is steeds boven de 37 graden.(daarvoor was het steeds tegen de 36,5). Ik ben erg bang dat ik niet meer zwanger kan raken vanwege die abortus.maar volgens mijn huisarts is dat niet het geval.(ik heb die angst omdat het bijna een half jaar duurde voordat ik weer ongesteld werd na de abortus). Alvast bedankt Marlou
Hoi larlou, En heb je al een test gedaan? Het is normaal dat je menstruatie een tijdje uit bleef na de abortus, dit zie je ook na een miskraam en ook na een bevalling. Het kan soms wel een half jaar tot een jaar duren. Een abortus is geen reden dat je nu niet zwanger zou kunnen raken. Wie weet ben je het al wel! Maar ook voor zwanger worden staat een half jaar tot een jaar. Heel veel succes! en geen zorgen hoor! Imke