Ik zag dat er verf is van het merk Lief! Mooie kleuren, maar ik kan in de Karwei en in de Gamma geen kleurstalen vinden. Is er misschien iemand die bloesem roze of zacht roze heeft gebruikt en er een foto van heeft?
Hier vrolijk oranje Maar de kleuren zijn echt zo knal als op de deksel staat!! De oranje valt iig exact hetzelfde!
Bedankt voor je reactie . Maar ik vind het juist zo moeilijk om in de winkel voor te stellen hoe het op een hele muur wordt en omdat er geen kleurstaaltjes zijn hoop ik op een vb.
Goedemorgen wij hebben de bloesem roze verf van lief Zal straks een foto plaatsen, als pc aanstaat. Het is wel felroze maar wij vinden super mooi. Groetjes
hier bij de verf van lief. het is echt alleen de geverfde muur zal vlg week nog foto maken met de meubels erin ziet er toch anders uit.. succes met kiezen
Bedankt voor de foto! Is dit bloesem roze? Is toch veel feller dan in de folder? Wel leuk zo'n felle muur!
Kleur komt niet goed op de foto. Hij is lichter maar iets donkerder als de klamboe die rechts ernaast hangt.
Leuk dat je nog een foto hebt geplaatst, bedankt! De kleuren vallen donkerder uit dan op de pot, of lijkt dat maar zo? Ik vind het een mooie kleur, maar had verwacht dat het heel licht roze zou zijn. Vind het moeilijk welke kleur ik moet kiezen.
Het is precies dezelfde kleur als op de pot . Echter is het moeilijk fotograferen met dit donker weer.
Dat is goed om te weten, aangezien ik nog steeds nergens een staaltje kan vinden. Vind het een mooie kleur!
Zonde van je geld. Hou er een gamma kleurstaaltje bij en laat het met gammaverf op kleur maken. Je betaald nu alleen voor het merk. Terwijl het uit dezelfde fabriek komt. (Mijn man is inkoper bij een grote verfhandel..dus dit is vrij correcte informatie)
Onzin want de kleuren zijn wel degelijk iets anders en zoveel schilt het niet in prijs! Daarbij, ik heb voor 1 babykamer gamma huismerk verf gebruikt en deze dekte niet zo goed als de Lief! verf.