klasieke muziek

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door schaapie123, 22 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

dat die van osn een dwarsliggertje is, weten we inmiddels (echt bij alle echo`s hihihihihi)

gisteravond nog even bij mijn ouders geweest (vriend moest auto van hun maken)
    mijn moeder zat naar andre rieu (in melbourne) te kijken, die kleine was echt de hele tijd druk als ze aan het spelen en zingen waren, deden ze niks dan was het in mijn buik ook rustiger, begonnen ze weer was de kleine weer heel druk.
    in de auto was het ook weer rustig/stil, thuis tv aan gezet, die start automatisch op nl 1, dus weer andre erop en hup het trap en dans spektakel in mijn buik begon weer, zette hem op een andere zender en meteen was het weer stil in mijn buik.

best grappig om er zo mee te spelen, zou hij/zij het vreselijke muziek vinden of juist fijn?

zelf kan ik heel rustig en relaxed worden van bepaalde klasieke muziek

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Jesse heeft een muziekmobile boven z'n box met klassieke muziek, 3 verschillende melodietjes van Bach, Beethoven en Mozart. Echt mooie rustgevende muziek, vanaf het begin vond hij dat al leuk. Sinds kort kan hij zelf de knopjes aan en uit zetten, echt lachen.
    Maar eerlijk gezegd houdt hij net zoveel van babyliedjes of popzenders als klassiek. Dus ik kan niet zeggen dat hij alleen klassiek leuk vind. ;)

3. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    ik heb er wel eens van gehoord.. dat baby's dat rustgevend vinden.. het zou best kunnen!

4. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

26 mrt 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    hehe dit herken ik wel!
    ik zet soms voor t slapen voor mn dochter van 5
    beethoven, tchaikovsky en chopin aan.
    En soms mozart. Dat vind ze geweldig. Dat is "prinsessen muziek" zegt ze dan :p
    Maar de beeb gaat dan ook ineens n hoop bewegen!
    Ook de dame in mn buik vind t geweldig!

Deel Deze Pagina