Vanochtend was hij gewoon 37 !! Jee, weet niet goed wat ik hier van denken moet.. Ik weet niet of ik wel een test durf te doen, ben bang voor een teleurstelling en ook kan ik me niet voorstellen dat alles goed zou gaan mocht hij posi zijn, aangezien ik toch echt ongi ben geweest..
Ik begrijp het. Zou je het rustig willen afwachten dan? Hoe voel je je verder? Je hoort best wel eens van vrouwen dat ze de 1e paar maanden 'gewoon' ongesteld zijn geweest.
Ik weet het niet.. Ik had echt goede hoop (zoals je weet) voordat ik ongi werd.. Maar toen ik toch echt ongi werd, was het natuurlijk een hele teleurstelling en dacht ik dat me de symtomen gewoon verbeelde of dat ze gewoon van de ongi waren. Helaas lijken die symptomen zoveel op elkaar.. Maar nu mijn temp nog steeds zo hoog is weet ik niet wat ik er van denken moet. Weet dat het kan, ongi zijn én zwanger maar dat had ik tijdens mijn vorige zwangerschapen ook niet??!
hee, wat leuk om wt van je te horen . Leuk weekend gehad? En hoe voel je je verder, al lst van kwaaltjes? Temp is niet veel anderd, zal wel goed zijn denk ik dan maar. Nu andere rare dingen, zaterdag posi ovutest, zondag weer nega en sindsdien niet meer test. Alleen temp werkt niet mee, gister 0,2 hoger en vanmorgen Weer 0,2 lager dan gister.. Vanmidfag opeens bloed bij afvegen.. Snap er niks meer van..
Ben een poosje weggeweest en lees dit nu pas. Wat raar allemaal! Hoe is het nu dan? Al wat meer duidelijkheid??
Heee, Hoe is het met hou nu dan? 7 weken alweer! Gaat snel hé? Heb ong. een week lang bloed verloren. Temp is nog steeds niet veel aan veranderd, schommelt tusse 36,7 en 36,8. Gister bij HA geweest, bloed verlies kon goed innestelingsbloed zijn. Ook zo snel na de eisprong al, kon zijn dat mijn baarmoeder zich aan het voorbereiden was. Sinds gister is het bloeden gestopt, alleen nog wat roze bij afvegen. Moet vrijdag ongesteld worden dus we zullen zien..