@Arnoe. Jij kan morgen testen toch? Themp. je dan ook pas sinds kort? Want je ei is dan toch al geweest? Of snap ik t ff niet? @ Hanna. Arnoe heeft wel een punt, je hebt indd niet zo'n grote daling als op je vorige kaartjes. Dus de hoop nog niet helemaal opgeven hé? We gaan met zn allen voor ROZE! Maar snap wel dat je niet te veel wil hopen, zo voel ik me ook hoor. Weet wel dat ik bij mn vorige zwangerschap ook last had van ongi krampen, dacht toen ook dat ik ongi zou worden maar had op nod een dikke posi test! Themp. weet ik niet want dat deed ik toen nog niet..
Dat is wel waar, ik had bij mijn dochter ook gewoon ongikrampen, maar dat is alweer langer geleden. Durf echt niet veel te hopen. Hoop dat deze dag gauw voorbij is en dan kan ik kijken wat mijn temp morgen doet... Als hij weer daalt, is het echt klaar. Als hij stijgt... Ja, dan moet ik zondag maar een testje doen, maar ik ga er dus niet vanuit.
Ik hoop echt dat hij morgen weer gestegen is en dat die vervelende ongi gewoon uitblijft. Ik duim voor je hoor!
@Charity. Thanx! Wanneer zou jij ook alweer opnieuw testen? Dinsdag ofzo toch? Dat duurt nog wel lang en je temp doet het goed!
Ik zie nu trouwens ook wel voorbeelden van zwangeren waarbij de temp wel even ook 0,2 zakt, dus het kan nog wel, maar ik weet het niet. Borsten doen dus ook niet meer zeer, maar voel me nog wel wat raar. Jakkes, die onzekerheid is niks. Net mijn man vanmorgen verteld dat ik dacht misschien echt zwanger te zijn, maar dat mijn temp nu zakte.
Ja, ik was ook al even aan het rondkijken en zag het ook. Dus het kan nog zeker! Zeker omdat jouw themp ook niet heel erg gedaald is.. Die onzekerheid is ook niks indd.. Hoe reageerde je man?
Oh zei hij. Haha. Ik zei: Ik was een beetje bang dat ik echt zwanger was nu. Hij zei: Bang? Je hoopte zeker? Hihi. Hij wil nu echt nog niet, maar als het zo is, dan is het wel goed haha. Ik heb weer wat hoop, maar druk die wel wat weg. Heb echt krampen zeg. Maar mijn ongi kan toch sowieso niet vandaag komen? Dat zou te vroeg zijn... Bedankt voor je reactie hoor Charity! Ben zo onzeker nu!
Ik heb nu al zo'n 4 dagen last van krampen, lijken heel erg op ongi krampen maar toch weer een beetje anders.. Weet ook niet wat ik daar van denken moet, heb ook echt steekjes en ik kan precies aanwijzen waar de pijn vandaan komt. Ik hoop echt dat je ongi uitblijft! Wel jammer dat je er volgende maand niet gewoon weer voor kunt gaan mocht het deze keer niet lukken, heb je met je man al een beetje 'afgesproken' wanneer jullie er dan weer bewust voor gaan? Ach, laten we hopen dat dat allemaal niet nodig is en je over een paar dagen een hele mooie roze test hebt! Ben ook erg benieuwd naar je themp, morgen.
Nee, want we moeten sowieso gewoon afwachten hoe het met werk gaat verlopen. Dus zodra daar wat meer zekerheid over is, wil ik er weer serieus over beginnen ja. Maar zou wel wat zijn als dat niet meer nodig is . Oh, wil naar bed en morgen wakker worden hihi. Maar laat ik maar proberen van vandaag te genieten . Vervelend die ongikrampen he, dan snap je er niks meer van. Hoop zo voor jou ook dat het dit keer weer raak is en dat het goed gaat!
Wat spannend hier zeg! Hanna mom ik hoop dat je temp morgen als een razende stijgt! En toch lekker zwanger bent, dan hoef je niet meer zo lang te wachten... Charity vervelend die krampen, maar t kan erbij horen he.. vervelend dat het allemaal zo op elkaar lijkt! Ik hoop op t beste... Hier een temp daling gehad.. ik hoop op een innesteling! Wanneer zou ik dan positief kunnen testen? Heb de neiging naar de kruidvat te fietsen en 2 testen te halen! Maar dat zou nog veel te vroeg zijn denk ik.. of niet?
@Baby90. Thanx, dat hoop ik ook . Op 7dpo kan het prima zijn dat je een innestelingsdaling hebt! Dus wie weet! Maar testen heeft nog geen zin hoor, zou echt proberen te wachten tot je NOD.
@ Hanna. Hmm okee. Nou indd maar hopen dat het gewoon raak is nu, ik blaas je themp wel omhoog hoor, hihi! Ja echt heel vervelend en onduidelijk. Ik hoop ook zó dat het raak is en dat het dan wel goed blijft gaan. Al moet ik zeggen dat het me ook wel eng lijkt om weer zwanger te zijn, bang dat het weer mis gaat.. @Baby. Kan indd een innesteling zijn! Vooral omdat je themp vandaag gewoon weer is gestegen! Ik hoop het voor je.. Ik denk dat vandaag teste wel iets te vroeg zou zijn.. Probeer het anders na het weekend?
@Charity. Kan me voorstellen dat het dan ook wel weer spannend is om zwanger te zijn. Bij mijn oudste was ik me helemaal niet zo bewust van alles wat mis kan gaan, dus dat was leuk. Maar nu zou ik wel de eerste 13 weken afwachten denk ik. Maar goed blazen! Haha.
Ja dat ik ook bij mijn eerste hoor, ik was in ronde 1 eigenlijk al zwanger en was me er ook helemaal niet zo van bewust, van wat er allemaal fout kon gaan. Bij de 2e zwangerschap was ik ook weer in ronde 1 zwanger en had er vanaf het begin al een raar gevoel bij, ik heb al vrij snel tegen mijn vriend gezegt dat ik het gevoel had dat het hartje niet zal kloppen, heel apart en ook heel eng. Ook voelde ik me niet zo zwanger als dat ik bij mijn dochter deed.. Heel raar allemaal, maar toen mijn gevoel bevestigd werd bij de eerste echo was het ook wel weer heel onwerkelijk. Ik had ook echt geen lichamelijke tekens dat het niet goed zat, geen bloed of buikpijn enz. alleen maar een naar voorgevoel. Maargoed, nu ben je je wel bewust dat het ook fout kan gaan dus.. Weetje wat me trouwends de laatste 2 dagen opvalt? Ik heb sinds eergister weer onwijs zin in koffie! Ik dronk meestal 3 tot 4 koppen op een dag maar ik heb me er vandaag al op betrapt dat ik nu al met mijn 4e kop bezig ben! Ik had dit ook toen ik zwanger was van mijn dochter, ook ineens zon zin in koffie. Hoop dat dat een goed teken is ! Jaa ik blaas heel hard hoor, voel je dat niet?! Hahah..
@Charity. Ja ik voel het! Haha, de krampen zijn weg trouwens, wel wat misselijk nu na het eten (zoals al een paar dagen). Wat apart zeg. Dat hoor je wel vaker dat de vrouw het gewoon aanvoelt dat het niet goed gaat he. Deze keer gaan we er vanuit dat het gewoon goed gaat! Lekker zwanger van een plakbeebie!!! Oh laten we hopen dat dat van die koffie iets zegt! Ik dronk juist minder tot geen koffie en heb er nu ook minder zin in. Hihi. Voortaan gaan we roepen dat de mate waarin je koffie drinkt iets zegt over wel of niet zwanger .
Fijn dat die vervelende krampen weer weg zijn! En dat je misselijk bent kan dus ook weer een goed teken zijn. Oohh ik hoop zo dat je roze mag testen! Jaa dat zei mijn vk ook, dat veel vrouwen het wel aanvoelen komen. Best apart. Pff heb net mn koffie op en heb alweer zin in koffie! Teveel koffie is ook niet goed, vooral omdat ik extra sterk drink met veel caffeine dus laat de koffie voor nu maar even staan. Vanmiddag zal er ook weer koffie worden gedronken op de verjaardag.
@Charity. Idd, voor een eventueel beebje ook niet helemaal goed toch? Ik denk er nu al wel wat om haha. We gaan zondag uit eten en ik bedenk me nu al of ik wel of niet biefstuk kan eten... Erg he!
Nee indd! Daarom probeer ik ook even wat te minderen, hoewel dat senseo apparaat er wel heel verleidelijk uit ziet ! Hahah, zo denk ik ook! Of nja, of ik vanmiddag wel of niet een stokbroodje filet kan eten
Ja, ik snap het helemaal. Het is ook jammer dat dat straks 9 maanden niet mag... Ik heb nu al zo'n zin in dat biefstukje! Haha, erg he! Oh, hoe laat is het? Nog geen half 2... Ga vanaaf echt maar vroeg op bed geloof ik...
Ja ik vindt dat ook echt wel het grootste nadeel aan een zwangerschap. Als wij uiteten gaan eet ik ook meestal een biefstukje, en als we ergends een broodje eten is het meestal een broodje filet of rosbief. Hahah, ja het is nog erg vroeg! Ik lig er vanavond ook niet zo laat ik denk ik. Hoewel ik dat eigenlijk vrijwel iedere avond zeg en dan word het nog vaak wel 1u omdat ik eerder gewoon echt niet moe ben, pff