Hanna mom, ik had stiekem ook een paar kaartjes bekeken en ik zag het ook haha.. ik hoop dat t dus bij mij ook goed nieuws is... Charity, oh dus ik ben niet de enigste haha mooii! Naar van je omo-witte test.. maar er is nog hoop!!! Ik ga misschien morgen testen, krijg er wat in huis.. hoop dat ik ze morgen tegen een uur of 12 wel heb! Heb nog 1 kv test liggen maar wil deze niet verspillen aan nog een omo-witte test... Ik hoop op roze, maar vanochtend toch stiekem getest en deze was ook wit helaas. Maar goed, pas 9dpo vandaag he. Hanna, uit eten geweest? heerlijk Wij ook vndaag hihi.
Pff, mijn themp. is vanmorgen flink gezakt, van de 37,1 naar de 36,8. Begin nu de hoop wel te verliezen, wou eerst testen vandaag maar dat laat ik ook maar even voor wat het is
@Baby90. Geen biefstukje gehad, wel wat wijn en er heerlijk van genoten! Gisteren was volgens ff mijn NOD, maar ik heb eigenlijk altijd een cyclus van 28 dagen. Vandaag is dag 28, dus ik wil sowieso tot woensdag of donderdag wachten. Nu ik hier wat minder ben, ben ik ook wat minder ongeduldig . @Charity. Oh die daling valt toch nog wel mee! En sommige vrouwen testen pas een paar dagen na NOD positief. Dus zolang hij morgen rond deze temp blijft, is er nog niks aan de hand hoor! Hier is mijn temp rond de 36 aan het schommelen. Hij is nu weer 36,63 (gisteren 36,59), dus ik snap er niks meer van haha. Maar hij kan best morgen in 1 keer heel erg zakken, dus ik wacht het nog rustig even af. Zet hem op meiden!
Thnx dat je nog zo positief bent Hanna, ben ik zelf niet meer.. Bij mijn vorige zwangerschappen teste ik op nod knal positief dus ben er echt bang voor. Bovendien denk ik daarom ook dat de test van gister dan op zn minst een heel licht streepje had moeten geven maar aangezien hij omo wit bleef en mijn temp ook nog eens eens gezakt is, heb ik er weinig hoop bij .. Vindt jouw kaartje er nog steeds echt hoopvol uit zien hoor! Wel knap dat je nog zolang kunt wachten met testen!
@Charity. Ik maak me er nu niet zo druk meer om. Ben ik zwanger, dan blijf ik ook wel zwanger, ook al kom ik daar een paar dagen later pas achter. Moet manlief ook even de tijd gunnen en dat heeft hij nu wel even nodig. Mijn temp is niet heel hoog natuurlijk, maar we wachten het rustig af. Wat is jouw temp voor de eisprong dan?
Daar heb je gelijk in en is denk ik ook wel het beste.. Maar je hebt nog geen tekens van een ongi? . Dit is mijn kaartje 35e3f9 Ovulation charts on FertilityFriend.com kun je even kijken naar mijn temp voor mijn ei.. en dit is mijn orginele kaartje 355fac Ovulation charts on FertilityFriend.com Heb 2 kaartjes, is beetje lang verhaal. De 2e, is vanaf dat ik ben gaan tempen na mijn miskraam. Van 2 tot 7 juni heb ik wat bruin verloren, weet niet of dat misschien mijn eerste ongi is geweest vandaar 2 kaartjes. Eerste kaartje is vanaf 2 juni en zou dan een nieuwe cyclus betekenen. Maar als het geen ongi is geweest is kaartje 2 mijn echte kaartje. Op 2 heeft ff ook geen ei ingevuld..
Helaas door naar de volgende ronde.. Ging net plassen en had bij het afvegen echt helderrood bloed. Wel apart dat ik niks in mn inlegkruisje had zitten en ook helemaal geen tekens heb gehad dat hij zal komen.. Al heb nu opeens wel wat buikpijn
Hij zit wel onder de streep ja.. Zet het nu door? Jakkie, wat baale zeg... Had zo'n zin om samen op roze te gaan... Ik heb al bijna 2 week ongikrampen, maar ja. Verder niks. Mijn borsten doen alleen niet meer zeer, dat baart me wel wat zorgen . Maar goed, nog ff geduld.
Ja, denk wel dat het door zet.. Jammer indd, had er ook echt een goed gevoel bij . Hopen dat hij bij jou uit blijft!
Vanmorgen was de temp 36,83. Maar voel me niet zwanger, ben wel wat moe, maar dat kan ook door het weer komen. Nog even rustig afwachten wat mij betreft .
ohhh wanneer ga je testen?! Kaartje is echt hoopvol en bovendien kun je al testen ! Mijn temp was 37 vanmorgen..
Goedemorgen Charity, vanochtend was mijn temp 36,66 en heb ik maar getest. Zie hieronder het resultaat :
Bedankt hoor . Hoop dat jij deze volgende ronde ook op roze kan zeg! Succes. (voel me dan wel wat schuldig zeg...)
Wat zei je man? Blij dat hij weer papa wordt? ! En hoe voel je je verder? Mijn temp was vanmorgen weer 39.9. Vindt hem best hoog nog, terwijl ik toch echt dik ongesteld ben.. Zou dat normaal zijn??
Jee, 39,9? Bedoel je niet 2 of 3 graden minder? Zet het ook wel goed door? Hij was gauw over de schrik heen gelukkig haha, dus nu kan ik lekker genieten. Wel wat moe/slapjes en steken in mijn buik/lies. Hoort erbij he. Verder gaat het prima, is nog wel onwerkelijk...
Ja, hoog hé?! Vindt het ook best raad. Het zette wel goed door denk ik, hoewel, op dag 2,3 en 4 was het een echt ongesteldheid maar dag 5 en 6 was al erg weinig en dag 7 en vandaag alleen nog wat roze.. Naja. Gister en vanmorgen was mijn temp trouwends 36.7 dus wel 0,2 lager.. Vindt het wel raar dat mijn temp op de dag van mijn ongesteldheid flink zakte en vervolgends gewoon nog 5 dagen hoog is geweest.. Zie dat je al 5 weken bent ! Hoord er indd bij.. Lekker van genieten hoor!