moet je pijnlijke borsten hebben als symptoom???

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Corry, 20 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimeee

minimeee Actief lid

12 jun 2012
    262
    1
    0
    Medewerker sociaal juridische dienstverlening
    Van harte gefeliciteerd meid. Hartstikke leuk!
    Geniet er lekker van.

2. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Superrr gefeliciteerd!!!!

3. Saannee

Saannee Lid

14 aug 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! :)

We lopen wel erg gelijk, ik was ook 22/08 voor het laatst ongesteld en heb 26/09 ook positief getest! :)

4. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd! Geniet van de zwangerschap!

5. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    dank jullie wel!!

en Sanne jij ook gefeliciteerd! en wat leuk dat we zo gelijk lopen!!

6. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Gefeliciteerd!!!

Ik heb af en toe wat "zware"borsten en iets gevoeligere tepels, verder heb ik daar geen last van, wel wat weeïg en last van m'n darmen, ik boer, laat windjes en ben aan de dunne... En verder af en toe wat onrust in m'n buik. Ach het zal er wel bij horen denk ik dan maar!

7. Renaat83

Renaat83 Actief lid

28 sep 2012
    393
    0
    16
    Vrouw
    Ik vind het ook heel spannend nu, heb al 1,5 week last van mijn buik, vandaag ook best emotioneel, ik moet dit weekend mijn NOD krijgen zondag of maandag dus ben wel heel benieuwd nu. Maar merk echt een verschil in mijn lichaam de laatste weken, vooral door de buikpijn, heel soms een steek in mijn borsten maar dat heb ik wel eens vaker. Ben ook misselijk smorgens.

8. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    klinkt goed renaat83!!!! hopelijk snel twee streepjes!!

9. Renaat83

Renaat83 Actief lid

28 sep 2012
    393
    0
    16
    Vrouw
    Bedankt Corry, ik vind het erg spannend, ik ga maandag een test halen, wil nog even het weekend afwachten, jij bent net zwanger zie ik, van harte gefeliciteerd :)

10. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Hoi Renaat83, inderdaad ik ben nog maar heel pril zwanger. Ik besef het volgens mij ook nog niet echt.... maar dat komt wel met de tijd!

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nooit last van mijn borsten gehad.. ja, ze groeien!

12. Renaat83

Renaat83 Actief lid

28 sep 2012
    393
    0
    16
    Vrouw
    Nou dat begrijp ik wel Corry is ook zo pril en je moet ook er ook aan wennen natuurlijk, maar wel super bijzonder hoor :)

13. shadow85

shadow85 Niet meer actief

Corry gefeliciteerd met je zwangerschap:)
    En jouw verhaal geeft mij hoop. Ik zou vanaf vandaag ongesteld kunnen worden maar tot nu toe nog niks. Normaal gezien een week voor nod pijnlijke borsten maar nu totaal niet. En sinds een paar dagen regelmatig soort van ongi krampjes maar dan net ff wat anders....
    Ik wacht ongeduldig af.

14. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    dankjewel!
    En ja symptomen had ik toen ook niet, nu intussen is er wel wat veranderd. mijn brosten doen nu wel pijn! AUW! hahah, ik ben er blij mee want ik weet waar het vandaan komt haha. En ik slaap slecht, en ik merk dat ik echt sommige dingen van eten laat staan, die ik normaal super lekker vind. En andersom, sommige dingen waar ik niks om gaf, eet ik nu bij het leven haha. Maar rond de te verwachte ongesteldheid merkte ik helemaal niks, alleen een zeurende onderbuik. en toen was ik zwanger!!! succes zou ik zeggen, en laat me weten wat de uitslag is, ben heel nieuwsgierig!

15. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Bij mijn zwangerschap was het een symptoom, maar ik heb ook wel eens gehoord dat er vrouwen waren die er helemaal geen last van hadden! Het kan dus wel, maar hoeft niet persé een symptoom te zijn!

16. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Gelukkig! Ik dacht al sowieso geen schijn van kans te hebben omdat ik niks merk, maar er is dus nog hoop ;)

Gefeliciteerd trouwens!

17. shadow85

shadow85 Niet meer actief

Zal ik doen. Hoop op positief nieuws. Jij succes met de kwaaltjes:)

18. Luja

Luja Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Ik had mijn NOD op 28 september, negatief getest... Op 1 oktober wakker geworden er behoorlijk zere tepels, toch weer getest.. En ja hoor zwanger!! Voornaamste kwaal zijn inderdaad mijn borsten ben van een tussen à en b in al naar een gewone b gegaan dus de helft van de bh's past niet meer. En op m'n buik liggen is nagenoeg onmogelijk auw auw auw. Maar ik ben zo ontzettend blij met ons derde wondertje in mijn buik!

19. glimworm

glimworm Niet meer actief

gefeliciteerd!
    ik heb bij zoonlief helemaal geen symptomen of kwaaltjes gehad dus het zegt helemaal niks.

20. evian1804

evian1804 Actief lid

21 jun 2012
    434
    0
    16
    Amsterdam
    Gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina