Met 30 weken al minder beweging voelen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Debstertjuh, 15 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik wilde eens vragen of het kan dat je met (iets minder dan) 30 weken al minder beweging van het kindje gaat voelen...
    Ik voel nl sinds gister een stuk minder beweging, vooral minder hard en ook minder vaak op een dag.
    Kan dit al met het krapper zitten in de baarmoeder te maken hebben, of is dat nog wat vroeg?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Debstertjuh,

het kindje heeft normaal gezien bij 30 weken nog wel genoeg ruimte om lekker te bewegen. Het kan wel zijn dat je kindje anders is gaan liggen waardoor het niet meer zo tegen je buikwand kan trappen en je het dus minder goed voelt bewegen. Soms zijn kindjes ook gewoon een tijdje wat rustiger, als je het kindje in ieder geval maar wel iedere dag een keer of 10 voelt. (mag ook 10x achter elkaar zijn) als je erg twijfelt en het verschil met voorheen erg groot vind, kun je het beste even contact opnemen met je vk voor advies.

groetjes Brigitte

3. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hartstikke bedankt voor je snelle reactie! Echt tof dat jullie dit willen doen!!
    De kleine heeft vanavond weer volop bewogen, dus denk dat ie gister en vandaag overdag een rustig dagje had of idd anders is gaan leggen...

Maar wat ik al zei, hartstikke bedankt voor de reactie!

Deel Deze Pagina