hallo dames... mijn begin temp van vorige maand was 36.3 maar nu ik ongesteld ben geworden is mijn temp daar nog niet onder geweest kan dit of is dit niet normaal? kijk maar in naar mmijn ff! alvast bedankt
hoi michelle ik had dat ook afgelopen maand... gewoon nog temp boven de rode lijn en daarna ineens ongi wel had ik al 2 dagen oud bloed verlies maar nogw el hoge temp dus kan allemaal
maar ik heb gewoon helder rood bloed! dus wel echt al ongesteld al 2 dagen en mijn temp blijft boven de rode lijn!
hij kan ook later in de ongesteldheid nog zakken maar als je helder rood bloed hebt, dan krijg je van ff weer een nieuw kaartje zonder kruis. dus dat vorrige kruis van je vorrige kaartje hoeft niets te zeggen
Mijn temp zakte voor mijn curettage altijd pas op dag 8 van mijn cyclus. Ik menstrueerde dan wel gewoon. Vorige cyclus daalde mijn temp op de dag dat mijn ongi echt had doorgezet! Daarvoor was mijn temp nog hoog maar had ik bruin verlies..
hoi michelle, mijn temperatuur is deze hele cyclus nog niet zo laag geweest als de rode lijn tijdens mijn vorige cyclus. Kijk maar naar mijn kaartjes. Het kan dus blijkbaar wel. Ik ben ook een topic hierover begonnen, maar heb geen bevredigend antwoord gekregen over hoe dit nou kan. Ben benieuwd naar welke antwoorden jij krijgt. liefs, star
ja tot nu toe ook nog niet veel bijzonders! ze zeggen allemaal dat het gaat zakken ergens midden in je menstruatie cyclus dus we moeten gewoon nog even wachten hahaha
ik denk ook dat jouw temp vanochtend zo hoog was omdat je lekker hebt uitgeslapen! hopelijk zal hij de rest van de dagen weer zo regelmatig zijn als je vorige cyclus. groetjes!
ik hoop het ook was een mooie duidelijke kaart he hihi en ik hoop voor jou dat je over 2 dagen een mooie test in handen mag nemen! heb je nog niet stiekum een test gedaan?
nou, ik kreeg mijn banner niet goed, maar als ik ff moet geloven dan heb ik nog niet eens een ei gehad, dus ga ik ook niet testen... heeft weinig zin lijkt me!
oh dat is wel vaag ben benieuwd meid wat je temp gaat doen en of je nod eraan gaat komen hoop het niet voor je natuurlijk!
Ben ook benieuwd naar m´n temp morgen. Heb deze week al een keer echt een hoge temp gehad 36.9, maar hij is weer teruggezakt naar 36.7. Ovutesten geven bij mij al drie weken steeds ongeveer ´t zelfde streepje: niet duidelijk positief en ook duidelijk negatief dus heb echt geen idee waar ik in mijn cyclus zit! Maar jij had inderdaad een mooi duidelijk kaartje. Ik hoop voor je dat hij aan 't einde van deze maand wel hoog blijft!
o ja, ik zie het: goed zo! was even benieud, hoop dat hij nu weer mooi stabiel blijft voor je! groetjes
weet het niet, durf niet zo goed. Zit nu op 40 dagen en zowel ff als mijn ovutesten geven nog niet echt duidelijk een ei aan.. Dus of ik heb hem gemist, of ik ga een heeeele lange cyclus te gemoed, of.. ik ben toch zwanger. Maar heb helemaal geen last van zwangerschapskwaaltjes, dus van dat laatste ga ik niet uit. Hoop het soms wel, omdat mijn ongi de vorige keer helemaal niet echt doorzette en m´n temp ook niet echt omlaag is gegaan. Heb al wel 2 keer getest, maar de laatste keer is ook al 4 weken geleden. Ga zaterdag op vakantie, dus denk dat ik van te voren nog wel ga testen, gewoon om zeker te zijn. Heb de tests in ieder geval wel in huis. Misschien morgen...