Hai ik wil proberen om een webshopje op te zetten..maar wil dit eerst even op gang zien te krijgen maar wie heeft ernog leuke particuliere adresjes van groothandels? grtjs
Ik snap niet wat je bedoeld... een groothandel is sowieso geen particulier, en levert doorgaans ook niet aan particulieren...
Particuliere groothandels? Wat bedoel je daarmee? Particulier = geen bedrijf Groothandel mag je alleen als bedrijf runnen..
Een particulier is geen groothandel en bij de meeste groothandels mag je niet kopen zonder KVK en btw nummer. Vaak moet je ook een minimaal aantal of bedrag afnemen. Ik denk ook niet dat je veel reacties zult krijgen. Ik heb zelf een webshop in accessoires en dameskleding en geef niet iedereen zomaar mijn leveranciers natuurlijk
snap ik.. dacht vraag gewoon en dan zie ik wel. heb al wel 1 site waar ik evt wat kan afnemen zonder kvk.. ik zie het als groothandel
Mijn webshop is waarschijnlijk heel wat anders dan wat jij wil gaan doen ts, maar ik geef niemand mijn inkoop adres. Zou wel dom zijn toch? Precies.
er zijn heeeeel weinig adresjes waar je als particulier ook kunt kopen. ik heb er na heeeeeel lang zoeken 2 gevonden toen. maar ja iedereen snapt dat ik dat dus niet aan de grote klok ga hangen. zulke dingen moet je echt zelf uitzoeken
Waarom schrijf je je gewoon niet in bij de kvk en ga dan opzoek naar groothandels? Als je ergens kan inkopen zonder kvk schort er vaak ook wat aan bij die groothandel, dat doen ze namelijk ook niet voor niets. Ik koop liever mijn kleding in waar ik mn kvk moet tonen.
Sowieso, je inschrijven bij de KvK is toch zo gedaan? Kun je je BTW ook nog aftrekken.. Ik had eerst ook helemáál geen zin om ZZPer te worden en me bij de KvK in te schrijven, maar het heeft zoveel voordelen!
groothandels zijn bedoeld voor bedrijven. Dus je hebt een kvk nummer nodig om te kunnen bestellen. Wil je partulier iets bestellen dan moet ik je teleurstellen. Wel kun je vaak via MP partijen opkopen
Je heb idd KVK + btw nummer nodig het laatste is niet verplicht.. Maar ik kijk daar altijd naar of ik dat moet geven.. En let er altijd op dat de particulier het niet kam Zien.. En de groothandels streng daar in zijn.. Dus niet iedereen daar zomaar kan bestellen.. Ik doe ook kinderkleding..