Ik ben gestopt in mei met de pil en nog geen menstruatie gehad. Nu zit ik op dag 35 van mijn cyclus, alleen is het zo dat ik gisteren een beetje bruin verloor met afscheiding, ik dacht yes mijn menstruatie komt door dus ik hoor tot de gelukkige die een goede cyclus direct heeft Dus ik een tampon ingedaan maar er zat helemaal niets op na 2 uurtjes. en dat is zo de rest van de avond gebleven. Heb nog geklust gisteren (want dat doen we wel veel om de dag) en met het vegen wel een beetje bruin en vanochtend bij het opstaan weer rood bloed niet veel maar wel wat. Tampon in gedaan en tot nu toe weer helemaal niets, gisteren wel wat menstruatiekrampjes en vandaag heel af en toe maar dat was het. Is dit gewoon een menstruatie of een voorbode van menstruatie Normaal begin ik gelijk te bloeden zonder bruin of wat dan ook
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb echt van die menstruatie achtige pijnen niet constant maar wel af en toe. En dan heb ik steeds het gevoel dat ik ongesteld ben geworden (gevoel alsof het lijkt dat er bloed in mijn vagina zit) en dan ga ik naar de toilet heb ik alleen normale doorzichtige afscheiding beetje waterig zeg maar. En daarbij heb ik tot vandaag nog steeds heel af en toe een veegje bruin maar lang niet genoeg voor een maandverband of tampon. asboluut niet genoeg. Daarbij heb ik ook last van een snelle hartslag ofzo want voel af en toe hart in mijn keel zitten (kan ook door warmte komen) Mijn bloeddruk is goed ..
zou het geen innestelingsbloeding kunnen zijn? Geen ervaring mee maar er word wel over geschreven....?
Ik weet het niet, heb 2 kinderen nooit een innesteling meegemaakt. Wel heb ik nu echte menstruatiepijn en in begin van avond veeg rood bloed maar menstruatie zet niet door
Kom er net achter dat die menstruatiepijn volgens mij darmktampjes zijn ofzo wel in onderbuik, want laat veel winden en dat lucht op (sorry) Maar even een tampon ingedaan dan kijk ik vannacht wel even hoeveel bloedverlies ik heb. Had zaterdag nog een test gedaan negatief natuurlijk Zal wel snel zijn heb nog geen eens een echte menstruatie gehad. Denk dat het ontpillen is ofzo
denk dat ik toch mijn menstruatie hebt. Vandaag best wat bloedverlies en menstruatiepijn. Heb ook maar een tampon ingedaan het is wel bloed met wat slijm maar denk toch dat mijn menstruatie is doorgekomen. Dan is het vrij snel heb 8 jaar microgynon geslikt en eind mei gestopt met de pil, dat zou betekenen een cyclus (als ik moet tellen van het eerste roodverlies) van 36 dagen.
Ja idd erg jammer, maar andere kant wel fijn dat mijn cyclus zo snel terug is..dan gaan we er nu gewoon weer helemaal voor na de menstruatie. Er zit wel heel veel slijm bij mijn menstruatie had ik voorheen nooit maar zal wel kloppen ik heb in ieder geval wel een tampon nodig. dus het is wel een menstruatie denk ik.
Ik ben vast een zeurpiet, maar ik snap niets van mijn lichaam Vanochtend toch menstruatie volgens mij roodverlies met wat slijm maar genoeg voor een tampon en nu is het weer helemaal weg. maar wel echte menstruatiepijn, moet ik dit nu wel gewoon beschouwen als mijn menstruatie cyclus?