ff in paniek

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jessey, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessey

jessey Actief lid

18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    ging net naar toilet en toen zat er een bruinige streep vloeibaar iets in me string en toen ik me flamous afveegde was dat ook bruin,

wat kan dit zijn ben erg bang

wie kan me helpen

xx jessey

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Kan voorkomen hoor! Zolang je geen helderrood bloed gaat verliezen is er niks aan de hand. Dit hebben wel meerderen.

3. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    jeetje.bel anders je verloskundige als je zo schrikt!
    meestal is het niet veel, maar heb zelf een andere ervaring! gewoon bellen zou ik zeggen!

4. jessey

jessey Actief lid

18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    heb verder ook geen buikpijn ofzo maar schrok wel ff. nee was bruinig.

thanx

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Heb je de afgelopen dagen sex gehad? Of hard geperst op de wc? Dan kan het van een geknapt adertje zijn. Bruin bloedverlies blijkt ook vaker voor te komen in het begin van de zw. schap, dus afwachten is denk ik het enige wat je kan doen en dat zal de VK je misschien ook wel adviseren (vaak kunnen ze met 8 weken nog geen hartje horen via de doppler, maar misschien heeft ze wel een echo apparaat en mag je even langskomen?)

6. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Had ik ook in het begin...Schrok me telkens wezenloos maar er was gelukkig niets aan de hand.. Anders bel je vk ff, succes!

7. jessey

jessey Actief lid

18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    ben maandag bij de verloskundige geweest. en er klopten 2 hartjes en alles was goed, dus vandaar dat ik schrok
    xx jessey

8. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Vast een bloedvaatje gesprongen.

Bij twijfel wel de verloskundige bellen hoor.

9. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    hoi,

hoeft niks te zijn hoor, had ik ook steeds in het begin, kan nog oud innestelingsbloed zijn, ik had t zelfs als ik in bad was geweest, het is heel gevoelig bij je baarmoedermond.Het komt nog niet eens bij je baby vandaan.Maak je maar geen zorgen.

10. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Mijn verloskundige zei dat bloedvaatjes in je baarmoeder nu zelfs kunnen knappen als je hoest of niest, kun je nagaan hoe goed het doorbloed is.

11. Mimi33

Mimi33 Lid

13 okt 2006
    16
    0
    0
    Ik had dat vorige week ook! Ik was compleet in de stress, omdat ik in Juli ook een miskraam heb gehad.

Omdat ik de hele tijd het antwoordapparaat van mijn vk aan de lijn kreeg heb ik op advies van mijn huisarts het ziekenhuis gebeld. Ik kon daar diezelfde middag terecht voor een echo.

Die dag was ik precies 8 weken zwanger. Ik heb toen een inwendige echo gehad en heb het hartje zien en horen kloppen!

Er viel 10 kilo lood van mijn schouders af!

Misschien stelt dit jou ook wat gerust?

Grt F

12. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    ik heb het ook gehad, een paar keer helder slijm verloren en ook met wat bruinig erdoor :oops:
    heb het een maandag aan mijn gyn gevraagd en die verzekerde me dat het totaal geen kwaad kan, dus ik vertrouw daar ook maar op

trouwens ik zie dat je een tweeling krijg, leuk hoor, proficiat :D

13. Gul

Gul Actief lid

27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Ik heb dat ook gehad. Vooral na gemeenschap dat ik dagenlang vlekken op mijn inlegkruisje terug zag komen.
    Je schrikt er inderdaad erg van.
    Na een tijdje ging dat bij mij vanzelf weer over.

14. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    jeetje ik heb net allerlei stunten uitgehaald onder de douche om mijn mutsje :oops: te scheren ..maar mijn buik zit al aardig in de weg ..
    iemand tips ?

15. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    :oops: :oops: is ook al verkeerd beland sorryyyyyyyyy !

Deel Deze Pagina