Over 9 dagen kan ik pas testen en ik weet je lichaam kan je zo erg voor de gek houden maar zou het nu dan eindelijk raak zijn? Normaal voel ik m'n ei nooit en twijfelde zelfs of ik wel een ei heb maar deze maand denk ik hem gevoeld te hebben alleen was dit veel eerder dan volgens mijn banner mijn ei zou komen. Al een paar dagen ben ik elke keer misselijk en gisteren kon ik er niet van slapen. Toen ik dan eindelijk sliep ben ik 's nachts vaak wakker geworden omdat ik eruit moest om naar de wc te gaan. Op een vreemde manier voelt m'n buik voor mijn gevoel anders nu. Het zal waarschijnlijk wel weer niks zijn maar het voelt nu zo alsof het raak is. Vorige week hadden we het erover en hadden we ons er maar "bij neer gelegd" dat het nog wel een tijdje zou gaan duren en zijn we gaan kijken naar vakanties voor de zomer want ja als dan..... Nouja het worden weer zenuwen dagen dus.
dat had ik vorige maand ook! ik voelde vanalles rommelen, iig anders dan anders. maar nee hoor, daar kwamen ze weer! idd je lichaam kan je echt straal voor de gek houden, helaas.... afwachten dus, ben benieuwd! succes!
Het is idd gewoon weer afwachten maar het zou toch erg leuk zijn als het nu eens raak zou zijn. Ik heb me er deze maand maar bij neergelegd dus dat het nog wel even zou gaan duren en ach nu beginnen de zenuwen toch weer.
Goh..dat ken ik. Ik ga deze maand verhuizen, en had me voorgenomen deze maand niet zo bij stil te staan bij evt. bevruchting maar juist met het huis. Maar nu de NOD steeds dichterbij komt begin ik toch ook weer ongeduldig te worden.. Achja we zitten allemaal in hetzelfde schuitje
Pfff, ik was heel even blij deze maand. Zoals je ziet heb ik ineens een cyclus van 31 dagen gehad. Ik voelde al 2 dagen eerder krampen in mn buik, maar er kwam niets. Ook de hoofdpijn die ik van te voren altijd heb, kwam niet. Helaas draaide het weer uit op een ongi die heel pijnlijk was. Dat lijkt elke maand erger te worden, al blijf ik elke keer maar 2,5 dagen ongesteld. Dat was voor de pil/ring wel anders. Om mij heen is iedereen zo zwanger, alleen wij doen er langer over. Stom. Ik was als een van de eersten ongesteld vroeger en kreeg als eerste borsten. Nu laten mn hormonen me in de steek. Soms baal ik heel erg. Soms kan ik er heel goed niet mee bezig zijn en sommige dagen zijn een hel! Vriendlief zegt alleen maar: heb geduld. Is ook wel zo, maar ze kunnen niet voelen wat er elke maand weer van binnen gebeurt... Moest even mn ei kwijt.
Ja en dat zeg ik tegen m'n vriend dus ook weleens. Tuurlijk, we hebben geduld en laten we er even vanuit gaan dat het vanzelf komt maar idd er speelt zoveel af in je lichaam en dat voelen zij niet. Deze maand ook ik heb me er totaal niet mee bezig gehouden en we zijn als afleiding naar vakanties gaan zoeken voor de zomer en ver weg maar nu zo de laatste paar dagen dan weer die onzekerheid en hoop ik alleen maar dat we niet op vakantie kunnen van de zomer. Gisteren veel misselijk en echt krampen alsof ik ongesteld moet worden. Ik vind het allemaal raar, moet nog lang niet ongesteld worden maar waarom dan die krampen pffff rot stress
Ja stomme stress soms. Zat er maar een knopje die je ff om kunt zetten. Even geen beebgedachten meer. Deze maand ga ik trouwen en daarna willen we proberen met tempen en ovutests. Eens kijken waar mn ei ongeveer zit. Heb het vermoeden dat mn ei pas laat komt. Mijn lichaam heeft me meerdere malen voor de gek gehouden. Ik denk dat ik niet zwanger ben, tenzij het tegendeel bewezen kan worden met een test. Ik wens iedereen veel succes!
Pff het wachten duurt nog zo lang voor m'n gevoel. Mijn vriend zegt elke keer zullen we gewoon vast gaan testen misschien doet hij het al wel gewoon maar tot nu toe lukt het me nog om nee te zeggen maar het wordt steeds moeilijker. Het voelt zo goed maarja het zal wel weer loos alarm zijn.