wanneer een sint in huis

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 29 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

#1 Amfy, 29 sep 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 sep 2012
    ik vroeg me wat af hier doen we zelf niet veel aan sinterklaas dus voor ons geld het niet maar.

mijn nicht vroeg me er iets oven en ik weet eigenlijk niet wat normaal is.
    wanneer doen jullie een sinterklaas inhuren voor bij jullie thuis?

edit ik bedoel dus vanaf welke leeftijd

2. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    5 december? (Ik gok maar wat..?)

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee ik bedoel qua leeftijd hahahaha

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oudste was vorig jaar 4 en de jongste 1.
    Voor de oudste was het echt fantastisch, jongste vond het maar zozo. De snapte er nog niet veel van.
    Dus dit jaar weer een Sint, de zondag voor 5 december, dan kunnen alle grootouders er ook bij zijn.

5. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    wij doen het niet, ze kan sinterklaas zien met de intocht, op de psz en school, afentoe in de stad en op tv. sint feest van mans werk
    hier is het juist de misterie van dat zwarte piet op de deur bonkt en er een zak staat!!

6. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    wij doen het niet, mijn ouders hebben het ook nooit gedaan, ooit 2 buurtkinderen laten komen als zwarte piet maar anders niet.

Ik weet zeker dat ik mijn kids er nu niet blij mee zou maken, ze zouden het doodeng vinden. Sint op school, kdv, op het werk van mn man en in de stad vind ik meer dan genoeg.

Ik zou het ook niks vinden om een vreemde man in mn huis te laten als sinterklaas :S

7. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Owww, haha... Ik dacht al...

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wij laten er dit jaar eentje komen. En ze zijn nu 5, 4 en 3.

9. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Hier was het vorig jaar erg leuk onze zoon was toen 2,5 en met 1,5 heeft hij de sint in het ziekenhuis gestalkt die kwam daar op de kinderafdeling. Onze zoon is dol op sint (of alle andere "helden") hij is niet bang en stapt op deze personen zo af. Dit jaar dus weer een sint en dan hebben wij kids van 3,5 jaar 9 maanden en ongeveer 8 weken super gezellig! En ze doen het gewoon geweldig, hier trouwens op zaterdag 1 december omdat iedereen dat vrij is en kunnen de kids daarna nog lekker een weekend met hun speelgoed spelen.

10. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik zou eerst eens kijken of ze er bang voor zijn. Zo'n Sint of Piet in je eigen huiskamer is héél erg spannend! Daarom (en uit ervaring als huispiet) zou ik er voorzichtig mee zijn en niet op een hele jonge leeftijd doen. Bereid ze kort van tevoren wel even voor als je besluit het wel te doen.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Niet.

Ik zou er zelf nooit 1 in huren

Maar goed, hij komt altijd langs in het dorp waar we het vieren. Dan komt hij met nog twee pieten bij iedereen thuis langs ( en dan krijgt hij ook overal een borreltje...ha ha)

Deel Deze Pagina