Hallo, ik moet morgen naar het ziekenhuis om 'het' weg te laten halen van wat er nog zit. Kan iemand mij vertellen hoe het daarna is, wat je voelt enzo of je veel pijn hebt en hoe lang dat dat duurt. Moet je daarna nog op controle? Alvast bedankt, liefs Jenny
heel veel succes morgen wat ik gezien heb bij mijn vriendin is dat het goed zeer doet al is zij dan tweex gemoeten omdat de eerste keer wat is blijven zitten wat ze niet gezien hebben
Hoi Jenny, Ik heb gelukkig niet veel pijn gehad, na de curretage, ik hoop jij straks ook niet. Je moet wel rustig blijven de eerste paar dagen. Ik denk dat het voor iedereen anders is. Heel veel sterkte morgen!!! Liefs Mirna.
Hai Jenny, Ik hoop dat alles goed met je gaat! En dat je weinig pijn hebt.... We denken aan je! Knuffel, Jade
Ik hoop dat het allemaal is meegevallen... En dat je geen pijn hebt gehad. Sterkte!!! Liefs Bianca...=xxx=
Hoi, bedankt voor jullie lieve reacties en dat jullie aan mij gedacht hebben. Ben voor het eerst niet ziek geweest van de narcose, ook al een hele opluchting. Het is op zich best wel meegevallen. Qua lichamelijk dan. Het bloedverlies is ook al opgehouden dus dat is ook wel fijn. Nu kunnen we het voor een deel afsluiten gezien steeds al die echos en onderzoeken. Hopenlijk gaat het nu alleen maar beter....... Liefs Jenny
Dank jullie wel, lief van jullie. Ja ik blijf gewoon op de site meelezen en meepraten. valt niet altijd mee tussen al de zwangere, maar ja hopelijk heb ik binnenkort ook weer goed nieuws. jenny
Ben blij dat het meegevallen is voor jullie Jenny, en zoals je al zegt proberen dit hoofdstuk een plaatsje te geven en af te sluiten en vol goede moed op naar de toekomst!! Succes meid,en ik vind t super dat je wel mee blijft lezen en schrijven met ons!
hoi hoi goed dat het voor je meegevallen is . Probeer je het voor je gevoel wel een plekje te geven. En duim voor je dat wanneer je weer begint dat alles dan goed gaat. groetjes marjon
Hallo, Met mij gaat het redelijk. De ene dag beter als de andere. Ik blijf er wel mee bezig. We willen immers graag een kindje. Zo ie zo wordt je dagelijks geconfronteerd met mensen die wel gelukkig zijn.Mijn cyclus is nog stteds erg in de war, waardoor ik vel hoop heb gehad op een zwangerschap wat niet zo was. Maar we blijven maar positief denken, daar heb je het meeste aan! Ik wens jou ook veel sterkte. Liefs