Miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nicole Iris Os, 8 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicole Iris Os

    Nicole Iris Os Nieuw lid

    8 okt 2005
    2
    0
    0
    nvt
    Grubbenvorst
    Hallo!
    25 Juni heb ik een miskraam gehad. Ik heb geprobeert mijn gevoel te volgen en mijn baby met 14 weken "geboren". Ik heb mijn kind een naam gegeven, het begraven en gerouwd, maar ik kan het niet loslaten. Ik heb al twee prachtige kinderen van 6 jaar en 3 jaar en veel mensen zeggen, ben hier toch blij over. Dat ben ik ook en ik ben erg dankbaar, toch mis ik mijn deerde baby. Mijn partner kan mij hierin niet volgen en ik voel mij erg eenzam. Wij kunnen dit niet samen. Hij zegt dat wij dit financieel niet aan kunnen enz. blablabla. Inmiddels ben ik boos en gefrustreerd en dat wil ik eigentlijk niet en ik voel mij zo schuldig. Dit had ik allemaal niet verwacht. Is er iemand die dit herkent? Groet Iris
     
  2. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Nee, ik herken het zelf niet zo. Maar ik denk toch dat je hulp moet zoeken zodat je er met iemand over kan praten. Ik merk dat het je nog heel hoog zit en dan is het fijn, wanneer je erover kunt praten.
    Is er niet een soort instantie waar je met dit soort problemen naartoe kunt gaan?
    Je mag natuurlijk altijd hier je hart uitstorten, maar ik weet niet of er hier veel mensen zijn die je kunnen helpen.
    Heel veel sterkte met het verlies!
     
  3. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Lieve Iris, ik kan je helaas geen advies geven maar een virtuele knuffel is het minste wat ik kan doen. Wat naar dat je jouw gevoel niet kunt delen met je partner! Stort je hart hier maar uit zoveel je wilt.
    Ik wens je heel veel sterkte bij het verwerken van dit verdriet!

    Groetjes, Wendy
     
  4. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit velies. Liefs
     
  5. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Er wel over blijven praten hoor!!!
     
  6. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    sterkte
     
  7. meermin

    meermin Actief lid

    12 jul 2005
    158
    0
    0
    free lance helpende
    emmen
    sterkte en net wat anderen wel er over blijven praten desnoods praat je hier veel van je af er is hier altijd wel iemand die hier een luisterend oor heeft.

    groetjes marjon
     
  8. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    sterkte
     

Deel Deze Pagina