ik heb afgelopen januari een kies laten trekken ook omdat ie doormidden gebroken was. gelukkig deed mijn tandarts het zelf en hoefde ik niet naar de kaakchirurg. de verdoving is geen pretje maar als ie eenmaal werkt voel je verder helemaal niets meer (kan ook niet anders want ze hebben wel 5x! verdovingsstof toe moeten dienen) het trekken op zich was lastig omdat mijn kies elke keer afbrak maar dat was niet pijnlijk ofzo, 2 of 3 hechtingen erin en dat is achteraf een naar gevoel omdat dat strak zit maar dat is met een weekje weg, die lossen vanzelf op. de napijn was in mijn geval vreselijk maar troost je dat geld niet voor iedereen. in mijn geval kwam er een kleine ontsteking bij. ben toen zelfs nog bij de avonddienst geweest en kreeg ibuprofen 6oo mg mee en dat was een hele verademing.. misschien kan je dat op voorhand aan je tandarts vragen voor de napijn. misschien niet het verhaal waar je op zit te wachten om je gerust te stellen, maar je vroeg om ervaringen dus bij deze. onthou wel dat een ieder het weer anders ervaart, dus wat voor mij geld hoeft niet perse voor jou te gelden. en bedenk wel dat je dan volgende week zaterdag weer lekker uit eten kan en alles achter de rug heb. ik wens je veel suc6 vanmiddag.
Kheb eens eerder een kies laten trekken bij de tandarts en dat was me zo zwaar tegengevallen! Ik kreeg er een kaakontsteking boven op toen de kies eruit was. verging van de pijn en had 2 dagen niet kunnen slapen ervan. Daarom ben ik ook zo bang! En dat gekraak....bbrrrr Ik zit ec ht bloed nerveus te zijn hier nu Om half 3 vanmiddag moet ik er wezen. Ik heb nog kalmerende pillentjes die ik alleen gebruik is hoge nood en ik ga ze toch maar innemen. Ik had de kaakchirurg al gebeld of ik dat mocht innemen ivm de verdoving maar het as geen enkel probleem Ga er zo een innemen en hopelijk kalmeer ik een beetje. Ik ben echt z nerveus! Ik zei gisteren nog tegen mn man; Ik doe liever mn bevalling opnieuw. Kreeg ik als opmerking; Ja maar daarna had je ook een gapend gat! Mannen! Gelukkig gaat hij met me mee maar ik ga alleen d ebehandelkamer binnen. Hij kan er niet tegen maar het idee dat hij in de buurt is vindt ik al fijn! Man o man wat ben ik BLIJ als ik daar weer buiten sta met watten in mn mond en van de ellende af. Heb zelfs voor t eerst kiespijn in de kies die eruit moet Duimen jullie voor me? Ben echt bang nu! Bah!
ik duim voor je en lijd met je mee........ wens je heel veel sterkte meer kan ik niet voor je betekenen
Nou ik ben geweest hoor! De verdoving deed ff zeer maar ik was echt zwaar verdoofd! Echt tot achter mn keel en dat gaf echt kokhalsneigingen maar goed. De kies is verwijderd en nu heb ik echt auwie! Net gauw 2 paracetamol gepakt en die mogen snel werken van me! Heb echt t gevoel of ik een flinke klap op mn kaak heb gehad Bn blij dat het gebeurd is en ik er vanaf ben! Het is me erg meegevallen alleen de napijn is klote! Dat vindt ik nog t egste van alles,maar ook dat gaat weer over!
ben 2 weken geleden nog naar de kaakchirurg geweest. verdoving werkt snel en de ingreep is ook zo voorbij. je ziet niks want je ogen worden bedekt, hechting erin, medicijnen mee. 2 daagjes slapen en het is over!
Bij mij was het niet bedekt maar heb m ogen stijf dicht gedaan haha Ik heb van de ingreep echt niks gevoeld! Slikken kon ik alleen niet goed want moest ik steeds bijna kokhalzen omdat het echt tot ver verdoofd was Nu 2 dagen verder heb ik echt VEEL pijn en voel ik me knap beroerd! Alleen met paracetamol gaat het enigzins wel maar happy voel ik niet absoluut niet! Hopelijk is het morgen ver over want mn mannetje moet weer gewoon werken natuurlijk! Hoelang hield bij jullie die ook zon ingreepje hebben gehad de pijn aan?
Hoi denise, Balen he! Ik ben vorige week vrijdag geweest (één week eerder dan jou) om een verstandskies eruit te laten halen. Hier precies hetzelfde echt heel erg bang. Zou ook liever mijn bevalling over doen dat dit. Had het wel doorgegeven, en kreeg een hele vriendelijke rustige dokter. Maar ja de handeling moest toch gedaan worden. Zelfde als jij: ogen dicht en je helemaal afsluiten......lukte niet helemaal, alleen het geluid al. Heb de hele week een dikke (ondanks het koelen) en blauw/gele wang gehad. de bloeduitstorting trekt nu weg. Maar het doet nog steeds pijn. Denk dat ik morgen maar ff ga bellen, want duurt nu wel heel lang. Hopelijk is het bij jou ook snel over. groetjes sandra
Jeetje bont en blauw joh? Dat heb ik helemaal niet,alleen een beetje dikker aan de kant waar het getrokken is. Moest morgen wel weer de tandarts bellen van de huisartsenpost. Had vanmiddag zoveel pijn dat ik toch nieuwe pijnstillers heb gehad en nu gaat het wel redelijk. Tanden om de wond heen doen ook echt zeer nu,zo irritant! Moest wel lachen want bij mij een kies eruit en de dag erna is er bij Lieve een tandje door