Hier net eender. Als je niet binnen 5 sec bij de deur bent staan ze al voor je raam te gluren of ze zijn al bij de buren aan het bellen. Vorige week was echt de bekende druppel. Het regende toen heel hard. Ze bellen aan, zetten het pakketje voor de deur. IN DE REGEN.......en stappen gelijk weer in de auto en rijden weg. Gelukkig was ik thuis, maar anders was wel heel het pakketje verregend.
Bij ons op de vestiging hebben we een zegelprinter, je legt de envelop op een weegschaal, en de printer geeft je de juiste zegel. Dus bij ons kun je wel 1 zegel kopen, je kan hem alleen niet menemen want het is een stickertje Dat het zo k*t gaat met de post komt omdat ze van een mensgericht bedrijf een produktgericht bedrijf zijn geworden. Het enige dat telt, is de winst. Daar winden ze zelf ook geen doekjes om. Mensen worden het bedrijf uitgewerkt, men moet steeds meer werk verrichten in hetzelfde aantal uren en dus voor hetzelfde loon. Het is dat, of anders opzouten, nogal pittig voor mensen die er al jaren werken en een gezin te onderhouden hebben. Maar de manier waarop het bedrijf denkt winst te maken, gaat ze alleen maar klanten kosten, want van kwaliteit is er nauwelijks nog sprake. Concurrenten schieten als paddestoelen uit de grond, WNK stadspost, Deutsche Post, Sandd. En daarbij natuurlijk internetverkeer. Het is gewoon een zinkend schip, er zit geen toekomst meer in. Ze proberen dus aan alle kanten er nog geld uit te wringen, (ten nadele van de werknemer) triest eigenlijk he! Het was beter geweest als het bedrijf nooit geprivatiseerd zou zijn geweest.
haha, laat de regering maar zorgen dat andere dingen goedkoper worden zoals benzine, tabac, treinkaartjes, gas, huurprijzen.... i.p.v. die paar cent
bij ons idem..... maar moet zeggen dat ik weinig mensen hoor klagen hoor over dat ze inprincipe 1 velletje moeten kopen... dusse volgens mij ligt het aan .......
@maris: Ik heb met kerst een brief zonder postzegel gekregen en ik moest dan een boete betalen door een kaart op te sturen met een postzegelofzo. Dit heb ik niet gedaan en ik heb nog steeds niks gehoord dus als ik jou was zou ik dus gewoon niks doen. Ik heb ook altijd ene heel velletje, er is altijd wel iets waardoor je die dingen nodig hebt. Ik vind t wel handig
Je kunt hem gewoon als je hem gaat opsturen bij de balie inleveren en dat ze hem daar frankeren, het lijkt mij doodnormaal dat ze ze niet per 1 verkopen (HALLO tijd is geld en particulieren die een postzegeltje komen halen staan mij vaak in de weg bij het postkantoor) DUs ten eerste kan je het laten frankeren bij de balie Ten tweede kan je online postzegels kopen hoef je dus geeneens voor naar het postkantoor Vind het bloedirritant als er weer mensen voor me staan met hun "belangrijke" zaken zoals een postzegel terwijl ik met pakketjes en aangetekende post staat te wachten, ik koop ook zoveel mogelijk pakketzegels en aangetekende zegels maar je moet altijd wachten op dat rotbewijsje. Lekker belangrijk dan die ene postzegel Ik koop er 400 per maand via inet DAT zijn pas uitgaves
Ik stond aan de balie en die vrouw vertikte het om te frankeren en verder nog woon ik in het buitenland en WIL geen 10 postzegels in huis hebben liggen! Bovendien ben ik gewoon een betalende klant net zoals ieder ander! En net zo belangrijk dus in mijn ogen. Of je nou 400 postzegels koopt of maar 1, dat zou geen onderscheid uit moeten maken. Tis heel erg triest als het wel zo werkt.......
Ik kost 90 euro per uur om daar te staan vind het belachelijk dat ze geen balie hebben voor zakenrelaties ja ik sponsor de TNT voor meer dan 500 euro per maand vind ik toch wel wat uitmaken als een postzegel van 44 cent , uiteraard snap ik dat dat niet het probleem van jullie is maar DAAR irriteer ik mij aan als ik bij het postkantoor sta en ze geen aparte bedrijvenbalie hebben..
Dat is dan opnieuw een probleem/zaak van het postkantoor, en niet van de klant. Je draait de zaken een beetje om hoor
Een grote zaak waar jij werkt voor maar liefs 90 euro per uur (lekker belangrijk overigens) en dan geen frankeermachine of afhaalservice? Valt wel mee dan toch?
daar moet ik dus minimaal 40 km voor rijden een business point (ik woon in een mega gat) enneh als je veel per Email doet hoef je niet perse een mega klant te zijn voor de TNT zelf is 500 euro per maand geen superklant je hebt ze veel groter MAAR het is wel iets anders als een postzegel klantje natuurlijk.. Ik zei ook niet dat het JULLIE probleem is maar dat ze daar iets aan zouden moeten doen bij ALLE vestigingen. Ik werk voor mezelf dus geen grote zaak ik verdien alleen veel als ik mezelf uithuur en helaas ook geen afhaalservice in dit gat... De mensen kunnen er niets aan doen dat is ook de reden waarom ik uiteraard niets tegen hun zeg (of dergelijk) maar wel iets waar de TNT aan zou moeten werken (wat ik persoonlijk belangrijker vind dan een postzegel per 1 of 10 (heb je toch meteen voor de volgende keer weer?) Ik moest zelfs met 800 envelopjes naar het postkantoor terwijl ik geeneens kan tillen nu (heb maar iemand ervoor ingehuurd een uurtje) je kan geeneens normaal je auto parkeren (minimaal 50 meter lopen) Het ging toch over wat de TNT fout doet in dit topic (ik kan nog wel effe doorgaan dan maar dit is het belangrijkste) Ik gebruik voor pakketten steeds meer DPD of GLS maar die hebben niet altijd de traceer mogelijkheden voor het buitenland zoals ik graag wil of je betaald er naar (zoals bij DHL)
Wat heeft TNT er nou aan om in een 'mega gat' een balie voor zakelijke klanten te openen? Misschien kun jij beter naar een stad verhuizen als je zo'n service op prijs stelt.
tuurlijk ik ga naar de stad verhuizen omdat de TNT het niet goed geregeld heeft, er zit een industrieterrein en al in onze plaats (moeten die ook allemaal verhuizen?) ik rijd zelf al 20 km voor de dichtbijzijnste kantoor en in die plaats zitten ook superveel bedrijven (industrieterrein) moeten die ook allemaal verhuizen, god dan komen we wel heel veel mensen 20 km verderop opeens te zitten... Er wonen 30.000 mensen in het totale dorp dat ik een dorp woon waar er maar 1000 wonen is niet erg dat ik 20 km moet rijden voor een postkantoor, daar heb ik immers zelf voor gekozen) maar laat die dan wel gewoon functioneren aub... Ik zou trouwens nooit in een stad willen wonen al die mensen, vieze auto's en bussen JIKES maar dat betekend niet dat ze geen betere service kunenn aanbieden in het dorp verderop, waar wel genoeg mensen zijn. Ik sta alleen al 30 minuten in de rij als ik iets wil omdat ze maar 1 medewerker laten werken...zoiezo belachelijk.. ik snap dat je voor je bedrijf wilt opkomen maar het zou wel iets beter geregeld kunnen worden hoor. Okay nu zal ik er niets meer over zeggen mogen jullie verder praten over postzegels en hoeveel er op een velletje zou moeten zitten (ff voor de duidelijkheid dat is een geintje)