Moet niet gekker worden....TGP Post Grrrrrrr

Discussie in 'De lounge' gestart door Booey, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Maarrrrr ..... wel grappig dat in dit mega-gat mensen in de rij staan voor: 1 postzegel! En niet voor 10! Hahahahaha!
    :)

2. Niet meer actief

ja die ene zijn zeer gewenst :p maar dan heb je ook nog overschrijvingen van auto's (die een uur lijken te duren) en buitenlanders die proberen geld op te nemen maar je niet duidelijk kan maken dat er niets genoeg opstaat omdat ze geen NL spreken :rolleyes: en dan niet te vergeten de mama's die een rekening gaan openen (samen met hun 5 kids die allemaal steeds tot de orde geroepen moeten worden... nee ik zou er niet kunnen of willen werken, mij een te zwaar beroep :) Er is veel actie bij het postkantoor ...

ook grappig dat iedereen mijn verhaal verkeerd leest IK woon in een gat het postkantoor zit in een normale plaats ;) ik moet niet voor niets 20 km rijden voor het kantoor..

3. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Geeft niks hoor Ponyville, ik woon ook in een gat en moet de NL grens over voor postkantoor ....

4. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Moet zeggen dat ik geen postzegels op het postkantoor koopt, koopt ze gewoon bij de sigarenboer. Vaak als ik een kaart koop vragen ze al van postzegel erbij :(: En daar kan ik dan wel 1 zegel kopen :) maar koop er eigenlijk altijd wel 5 tegelijk heb ik er altijd een paar bij de hand :D

5. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik heb nooit problemen met de post....ben blij toe als ik jullie verhalen lees....

6. Niet meer actief

Sorry hoor pony, maar ik vind je wel heel erg kleinerend doen naar de "gewone mens" die een postzegel haalt.

Waarom ben jij in hemelsnaam belangrijker met je aangetekende post, dan de persoon die 1 enkele postzegel wil. Als het je zo irriteert, dan laat je het toch thuis ophalen! Sta je niet in de rij ook.

Wat koop je er 400 per maand? postzegels? Waarom koop je niet meteen een jaarvoorraad, dan is TNT misschien echt een beetje onder de indruk.

7. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    @ Ponyville: Of een stempelmachine? Is niet eens zo'n gek idee van Gupsie. (= serieus, dus he?)
    Maar ff over je bericht. De eerste keer dat ik jouw bericht las, dacht ik ook van: zozo, die durft....het kwam heel verkeerd over. Maar na je uitleg heb ik het nogmaals doorgelezen en snap ik nu wat je bedoeld. Het staat er alleen een beetje gek.

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ponyville voel jij je beter dan anderen ofzo dat je ons allemaal even duidelijk moet maken dat jij met je 90 euro per uur niet in de rij wil staan? al kost je een knaak, jij en ik en alle anderen moeten allemaal in de rij staan, en waarom een ander bij het postkantoor staat, met of zonder 5 kinderen of slechthorend of whatever, niemand staat voor zijn plezier in de rij! en ik sta er liever in werktijd dan in mijn vrije tijd.

9. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Er komt een tijd dat je straks zelf met je kleintje in het postkantoor staat en haar/hem moet gaan corrigeren .
    Ik hoop dat je dan aan dit berichtje terug denkt , want ik wil je tegen die tijd dan wel horen .
    Zelf neem ik ook altijd mijn kids mee .... ga ze echt niet alleen thuis laten omdat het mensen irriteerd dat ik mijn kids probeer op te voeden .

En IK GA GEEN 10 postzegels kopen als ik er maar 1 nodig heb .
    Die overige 9 blijven dan de rest van jaar liggen omdat ik nooit kaarten verstuur ....
    Zonde van mn geld , dus dan maar zakelijke mensen irriteren ....
    Moeten ze maar in de ochtend gaan want dan is het het rustigst en hebben ze geen last van andere mensen .
    Geen auto`s die overgeschreven moeten worden , geen opnames , geen overschrijvingen e.d .
    Kan niet zeggen dat het mij intreseerd dat ik andere mensen irriteer als ik 1 postzegel koop of mijn auto heb verkocht ( of juist 1 heb gekocht ) en wil overschrijven , wat dan ook ;)

Groetjes Joyce

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja precies joyce, als ik 1 kaartje of postzegel of whatever kopen wil dan moet dat kunnen, en als ik met mijn schoonmoeder die niet goed nederlands kan, meega om haar te helpen dan doe ik dat! dat is net als met boodschappen doen, gaan mensen klagen dat de rij te lang is, of vragen of ze voor mogen, ze hebben haast, ja zie ik eruit of ik hier wil overnachten? maar je weet toch dat er een rij kan staan, ga dan als je wel tijd hebt denk ik dan.

11. Niet meer actief

ik koop ook voorraad postzegels, rolletjes van 200! Als de post echt belangrijk is, en er geen tijd is om in de rij te staan, maar ik wel wil dat ervoor getekend wordt enz.. dan regel ik gewoon een koerier van TNT! Hou je nog 6 euro nog wat van je 90 euro over ook!

12. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Ponyville, jij vindt jezelf wel heel belangrijk he?

13. Niet meer actief

nee hoor we zijn daarom ook bezig met een bedrijvenbalie regelen met andere bedrijven omdat ik niet de enige ben die klaagt, er zijn genoeg kleinere bedrijven waarbij een frankeermachine niet haalbaar is maar je toch meer zaken hebt zodat je een bedrijvenbalie nodig hebt.

We hadden eerst een grotere postkantoor maar dankzij bezuinigen zit ie nu in een boekhandel (terwijl het oude postkantoor al helemaal volstond vaak)

Ik vind mezelf helemaal niet belangrijk IK vind mijn klanten belangrijk die moet ik ik afzeggen als ik weer eens moet wachten bij het postkantoor.
    Als ik mijn klanten niet zo belangrijk vond had ik ook geen zaak moeten beginnen he?

Maar ik zal de hormonen troepjes met rust laten zodat er gekijft kan worden over het nut van 1 of 10 postzegels want DAT is ECHT belangrijk.

Trouwens gezellig als je nooit kaarten verstuurd (verjaardagen, trouwerijen, geboortes genoeg) als je daar geen postzegels voor nodig hebt weet ik het ook niet meer.

Ja je kinderen even aankijken dat iets niet mag of 10 keer Jantje wil je hier komen roepen zit wel een verschil tussen he? dat hoefde ik vroeger niet te flikken hoor...

14. Niet meer actief

Misschien moet je je tijd dan beter indelen!

15. Ben je daarom zo hard in je oordeel? Ga postzegels plakken!

16. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Ponyville ik vind jou maar een oppervlakkig mens! sorry hoor.....Wie denk je wel niet wie je bent...

17. Niet meer actief

neehoor zeiken over 1 of 10 postzegels is niet oppervlakkig? DAT maakt je een goed mens..

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    grappig dat je foto ineens weg is.

19. Niet meer actief

ben bezig met mijn album en moet er even nog een nieuwe inzetten (beetje para?)

20. Sanny

Sanny Niet meer actief

@Ponyville mensen in de waarde laten heb jij nog nooit van gehoord he? Je vindt jezelf maar erg interessant, newsflash wij jou niet. Ga wat nuttigs doen en ga je kostbare tijd en geld niet verspillen aan andere, in jouw ogen, minderwaardige mensen.

Deel Deze Pagina