advies over babysound!

Discussie in 'De lounge' gestart door Pollewop, 21 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pollewop

Pollewop Actief lid

7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    welke is t best..
    bij de kijkshop hebben ze dr ook maar ik weet niet of die goed is..
    ik wil hem graag vanmiddag gaan halen!

schadelijk ist toch niet voor de kleine?

Hoor graag jullie tips en advies

2. Niet meer actief

ik heb een angelsound en erg tevreden over... het is niet schadelijk maar zou het niet vaker dan 1x per dag doen... zelf doe ik het helemaal niet meer omdat ik haar goed voel ;)

3. Fabienne79

15 dec 2006
    48
    0
    0
    Ook ik heb de Angelsound van de Kijkshop. Werkt echt perfect, tip zet er wel andere oordopjes op (bv mp3 speler ofzo) dan hoor je het nog beter!

4. Niet meer actief

Ik heb de Angelsound van een "angel" hiervan het forum overgenomen en sinds eergisteren voro het eerst gehoord ik heb de limiet gesteld op 1 keer per week dan kan het nooit schadelijk zijn hihi

Ik vind het zo'n mooi geluidje!

Inderdaad vreselijke koptelefoon zit erbij!

5. Pollewop

Pollewop Actief lid

7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    en moesten jullie lang zoeken?

ik zit hier al een half uur :)

6. Pollewop

Pollewop Actief lid

7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
  7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Heel laag zoeken en gebruik olie of bodylotion ;)

8. Niet meer actief

ik gebruik zwitsal mama even een toefje erop je merkt meteen dat het versterkt, laag bij je schaambeen voelen en succes maareh wees niet te teleurgesteld als je nog niets hoort hoor, is niet bij iedereen hetzelfde..

9. Pollewop

Pollewop Actief lid

7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    ja ik gebruik babyolie... maar nog niks
    hoor wel veel geluidjes maar geen hartje..
    die geluidjes denk haast dat dat t bewegen van de baby is! :D

10. Fabienne79

15 dec 2006
    48
    0
    0
    Ik hoorde de eerste keer ook niks, alleen mijn eigen hartslag! De dag erna hoorde ik ineens 2 hartslagen, de mijne en die van de baby. Echt super was dat! Je je navel als middelpunt pakken en dan naar beneden gaan, bij mij hoor ik het hartje nog steeds laag net boven mijn schaambot. En inderdaad flink babyolie smeren dan hoor je het nog beter!

11. Niet meer actief

ja soms doe ik zelf even kantelen naar je blaas (naar beneden zeg maar) dan hoor je het beter...

in principe zou je het moeten kunnen horen met 14 weken maar voor hetzelfde geld ligt je placent ervoor.

Ik hoor het het best als ik moet plassen (dus volle blaas) misschien heb je daar iets aan, succes!

12. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ik gebruik olie erop en vind hem meestal binnen een minuut.. ben heel tevreden over de angelsound van de kijkshop!

je kan zo vaak luisteren wat je wilt hoor, is niet schadelijk.
    het is een versterkte microfoon dus geen golfen oze wat schadelijk voor de baby zou moeten zijn.

ik ben nu 18 wkn en hij gaat van de ene kant naar de naar de andere kant..kleine clown!
    bij mij zit ie net schuin onder mijn navel.

13. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

eerts je buik insmeren met olie en heel laag gaan zoeken net boven je schaamhaar...zeg maar... ik heb hem ook van de kijkschop.. bevalt me goed.

14. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    bij mij zit ie veel hoger sonya..

bij mijn vriendin zat ie op eierstok hoogte zeg maar en bij mij naast mijn (net ietsie onder)
    mijn navel...
    verschilt zo...

pollewop veel succes met zoeken hihi

15. Pollewop

Pollewop Actief lid

7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    ja dank je!
    met hoeveel weken vonden hoorden jullie t hartje?

16. Niet meer actief

10 weken dus bij mij

17. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    hier 12 weken

18. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Ik met 11,5 weken ondanks dat mijn placenta voor ligt. Soms heb ik nog wel moeite om het te horen. Als mijn blaas lees is hoor ik het een stuk slechter. Ik heb ook de angelsound van de kijkshop en hij bevalt mij super goed!

19. chantal25

chantal25 Actief lid

8 okt 2006
    238
    0
    0
    gelderland
    Hoi,

Ik hoorde de baby met 12 weken.
    Je moet dan wel heel laag zitten net op je schaambotje zeg maar.
    Ikzelf gebruik zwitzal bodylotion, omdat ik met olie zo'n vette zooi kreeg elke keer.
    Ikzelf luister alleen maar als ik de baby niet gevoeld heb, heb ook mijn placenta voor maar hoor het heel duidelijk hoor,ook met 12 weken al.!

20. Niet meer actief

Ik heb ook een voorliggende placenta, maar hoorde ukkie al met 10 weken en 5 dagen, zeg maar op de bikinilijn. En ik gebruik een andere koptelefoon als die bij de Angelsound zat en ik gebruik ook zwitsal baby olie.

Liefs, Tanya

Deel Deze Pagina