Ben je eindelijk verlost van al die irritante engergie maatschappij mannetjes die aan je deur staan krijg ie nou Engelse die je oprit willen verbouwen Mijn vriend zegt tot drie keer toe dat hij geen interesse heeft en die vent zegt gewoon '' ill be back later, have a nice meal '' :x No is toch gewoon nee :x sorry moet het ff kwijt
haha en dan morgen de jehovas. Dan overmorgen krijg je weer de energie maatschappij en dan de collectie (terwijl als ike rgens geld aan wilt geven stort ik het wel) en zo allemaal irritante personen. Kortom heir ligt de bel eruit en doe ik voor niemand meer open die ik kan. voglende keer anders een emmer water over ze heen gooien of bedenk wat anders lees dat je genoeg geintjes weet
Zie je ik wist dat er laatst een topic over was geopend, toch ? was al aan het zoeken maar kon hem niet vinden .. geen idee waar wilma woont ik woon in Hellevoetsluis ...
Ja wilde net zeggen... Zo heel toevallig ook n londens accentje? Die gasten hier verstaan ook geen "no"overigens...nouja tot mn man die engels praat alsoftie er zelf vandaan komt even HEEEEEL duidelijk was bij de laatste....die wist niet hoe snel hij weg moest zijn. Zijn we nog niet bij de politie geweest.... pff als mn kont niet vast zat...
hahahah anders geef ik ze wel een telefoon nummer van iemand die wil de oprit wil laten verbouwen .. Dhr de Leeuw ... met nr van de dierentuin Hi I am looking for Mr Lion, i want to make his garden look nice can you give him on the phone ? whahahahaha
Huh? Je oprit verbouwen? Waar gaat dat over dan? Je kunt als hij weer aan de deur komt met handen en voeten duidelijk maken dat je geen Engels kunt. Dan is voor hun de lol er ook af en vallen ze je misschien niet meer lastig.
Toevallig zijn er ook Engelse bij mijn schoonzus aan de deur geweest. Dat ze asfalt over hadden en of hun dat wilden gebruiken . Ze had ook haar bedenkingen. En hun wonen in zuid Limburg dus een stuk van bij jullie (iig Cahntal1984) vandaan. Zijn ze dus echt landelijk bezig.
Hier stonden ze laatst ook bij me ouders voor de deur. Ook een engels accent en dat ze voor 300 euro de oprit wel mooi zouden maken Me ma zei al 5 keer nee bedankt en hij bleef aandringen.. Ik ben naar de deur gelopen en heb hem dicht gegooid:x Wonen trouwens in Spijkenisse dus vlakbij hellevoet
Vaag joh... Nog nergens iets bij kassa oid geweest over die gasten? Vind het wel apart dat je dit nu zo overal eens tegen komt... Morgen toch echt maar eens naar de pliezie...kijken want die van dit gedoe vinden.
die mafkezen zijn dus echt landelijk bezig .. wat een malloten, en ik irriteer me er aan dat ze zich zo opdringen, no is toch no .. ! Ik ga eens ff zoeken op internet miss kan ik iets vinden ..