Moet of wil jij ook nog even wachten?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josephine, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josephine

Josephine Lid

22 sep 2008
    23
    0
    0
    zelfstandig consultant
    Omgeving Alkmaar
    Hallo daar!

Ik wil heel graag beginnen met klussen voor een tweede kindje maar moet nog even wachten.

We hebben een huis gekocht en dat wordt jan-feb 2010 opgeleverd en dus wil ik niet voor april uitgerekend zijn.

En ik heb eerst nog volgende week een lysectie (verwijderen van wat onrustig weefsel van mijn baarmoedermond) en moet daarvan even herstellen en de uitslag :( afwachten. Dat is wel een beetje spannend maar ik sta al jaren onder controle dus ben er snel bij. Grote kans dat alles weg is na de ingreep!

Even wachten nog maar!! Ach, ben allang blij dat ik deze keuze kan maken - en dat ik thuis twee heerlijke mannen heb.

Wil jij ook (nog) een kindje maar wacht je nog even? En waarom?

Groetjes!

2. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Hoi Josephine!

Hier ook nog wachten.
    Vorig zomer een wolk van een dochter gekregen, en stiekem alweer aan het dromen van een tweede kindje.
    Door o.a. een verbouwing van ons huis deze zomer wordt zwanger worden nog nix. Manlief wil ook nog wachten (is er nog niet aantoe), dus ja...dan gebeurt er ook nix ;)
    Maar wij gaan er voor in 2011......heb dr nu al zin in hihi....

Hoe is je lysectie gegaan?

3. Josephine

Josephine Lid

22 sep 2008
    23
    0
    0
    zelfstandig consultant
    Omgeving Alkmaar
    @ Mama Mirthe

Hallo! Sorry voor de late reactie! Lysectie is goed gegaan, kreeg twee weken later het bericht dat de randen schoon waren dus twee jaar onder controle blijven maar verder alles prima.

Ik vind het best lastig om te wachten! Maar ik verheug me wel heel erg op de komende lente en zomer met mijn zoontje. Hij is vanaf april als het goed is niet meer gebonden aan medische zorg en dan gaan we lekker zwemmen en fietsen met hem.

Maar... vanwege de lysectie heb ik 2 maanden de pil niet geslikt en nu hebben we per ongeluk de dag voor mijn eisprong omveilig gevreeen. Dus.. Tja. :) Misschien hoef ik toch niet te wachten?

Groetjes Josephine

Deel Deze Pagina