Meiden op welke dag hebben jullie positief getest met de Kruidvat 2 voor 5? Zit morgen op dag dpo 14. Wil beetje kunnen schatten hoe gevoelig ze zijn of juist niet.
Op 10 of 11 dpo had ik deze test. Op 14 dpo moet er zeker wel wat te zien zijn als je zwanger bent kv2v5 staat er om bekend dat ze erg gevoelig zijn.
Hier ook 9 dpo maar dat kon nog pregnyl zijn. 10 dpo was het goed te zien, 14 dpo zag het er zo uit, dus zou je morgen echt iets kunnen zien:
Hier erg vroeg in ieder geval ! Denk zelf rond 8/9 dpo heel licht lijntje ... Ik heb zelf eerst de nieuwe sensitest gedaan die in het knalroze doosje en deze gaf toen al wel een zichtbaar roze lijntje .. Succes meid ! X x
bij de 1e op 11 dpo duidelijk positief bij de 2e op 10 dpo duidelijk positief bij de mk op 8 dpo licht en 9 duidelijk
Op 8 dpo licht streepje (vrij duidelijk te zien, absoluut geen tuur) welke elke dag opliep. Op 15 dpo had ik een test waarbij de teststreep duidelijker was dan de controlestreep.
Deze was 11dpo. Dus ik vermoed dat als ik eerder getest had, er ook al een duidelijke streep was. Hoe was jouw test vandaag?
bij mijn 2e zwangerschap alle testen omowit tot ongeveer 18 dpo. Daarna meteen een goede streep en liepen ze snel op!
Op 9 dpo een tuurstreepje, niet op foto te zien. Op 10 dpo een heel licht streepje, al wel op foto te zien.