Hoi hoi, Weet iemand of er een merk soepstengel is die koemelkvrij zijn? En hoe zit het met de bambix berenkoekjes vanaf zes maanden? Gr. Sannie
bambox berenkoekjes zit wel koemelk in, soepstengels zonder koemelk heb ik tot op heden nog niet gevonden. wat ik mee begon te geven vanaf 6 maand was harde broodkorsten. blue band brood en wit vezelbrood zijn oa koemelk vrij
Ik heb altijd soepstengels die koemelkvrij zijn. Geen idee welk merk het is, is een italiaans merk en ik koop ze bij de plus. Meestal zijn soepstengels alleen van tarwe. Berenkoekjes van bambix weet ik niet, wel de boerderijkoekjes van bambix. Koekjes van Goodies zijn ook koemelkvrij.
Hema soepstengels, soepstengels van de sligro of uit de supermarkt zijn koemelkvrij. Gewoon even een paar verpakkingen lezen. Berenkoekjes en boerderijkoekjes zijn ei- en koemelk vrij. De boerderijkoekjes zijn lekker klein en volkoren.
Hier kreeg ze vanaf 7 maanden bambix rijstewafeltjes of een broodkorst. Pas met 11 maand ofzo een stukje soepstengel, daar zit best wel wat zout in. Ik heb hier de goedkoopste soepstengels van de AH, kosten iets van 39 cent en zijn melkvrij. Heb hier pas wat later de koekjes van Goodies ontdekt. 1e jaar kreeg ze hier niks waar suiker in zat (nu nog heel beperkt). Hier heeft ze nu meestal de koekjes van Goodies.