Zijn er koemelkvrije soepstengels en bambix koekjes?

Discussie in 'Voeding' gestart door sannie1981, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Weet iemand of er een merk soepstengel is die koemelkvrij zijn?
    En hoe zit het met de bambix berenkoekjes vanaf zes maanden?

Gr. Sannie

2. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

bambox berenkoekjes zit wel koemelk in, soepstengels zonder koemelk heb ik tot op heden nog niet gevonden.
    wat ik mee begon te geven vanaf 6 maand was harde broodkorsten. blue band brood en wit vezelbrood zijn oa koemelk vrij

3. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Ik heb altijd soepstengels die koemelkvrij zijn. Geen idee welk merk het is, is een italiaans merk en ik koop ze bij de plus. Meestal zijn soepstengels alleen van tarwe. Berenkoekjes van bambix weet ik niet, wel de boerderijkoekjes van bambix. Koekjes van Goodies zijn ook koemelkvrij.

4. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Grand italia heten ze. Oja en bij de hema hebben ze ook koemelkvrije soepstengels.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hema soepstengels, soepstengels van de sligro of uit de supermarkt zijn koemelkvrij. Gewoon even een paar verpakkingen lezen. Berenkoekjes en boerderijkoekjes zijn ei- en koemelk vrij. De boerderijkoekjes zijn lekker klein en volkoren.

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier kreeg ze vanaf 7 maanden bambix rijstewafeltjes of een broodkorst.
    Pas met 11 maand ofzo een stukje soepstengel, daar zit best wel wat zout in.
    Ik heb hier de goedkoopste soepstengels van de AH, kosten iets van 39 cent en zijn melkvrij.
    Heb hier pas wat later de koekjes van Goodies ontdekt. 1e jaar kreeg ze hier niks waar suiker in zat (nu nog heel beperkt).
    Hier heeft ze nu meestal de koekjes van Goodies.

Deel Deze Pagina