Nee de echo staat gepland op 25 januari. Moet rustig aan doen en me geen zorgen maken. Maar das niet makkelijk.
Dat kan ik me voorstellen. Dat duurt nog wel even. Als je je teveel zorgen maakt, zou ik regelen dat je hem eerder krijgt. Na mijn miskraam zeiden ze tegen mij dat ik bij een volgende zwangerschap heel vroeg een echo zou krijgen. Nu ben ik weer zwanger zei de vk tegen mij dat ik toch tussen de 10 a 14 weken een echo zou krijgen en niet eerder. Ik heb me al die weken ongerust gemaakt. kon ik afgelopen dinsdag eindelijk bij de gyn. terecht. Ik zag ons kindje en begon te huilen. De gyn. zei heb je je zon zorgen gemaakt. Ik gezegd vanaf het begin van de zwangerschap omdat ik een miskraam had gehad. Zei de tegen mij waarom ik niet eerder was gekomen. Ik zei dat de vk had gezegd dat het beter was om het tussen de 10-14 wk te doen. Hij zei was toch eerder gekomen. Misschien kun je dat wel regelen. Ik hoop het voor je. Zo lang wachten is niets en zeker als je het rustig aan moet doen. Veel sterkte en als je wil praten of zo mag je me altijd mailen, msnen of wat je mar wil. Liefs Jenny
Hoi Jenny, Heb dinsdag net een echo gehad, en daar was het kloppend hartje op te zien gelukkig. En vorige week donderdag had ik ook bloedverlies. Dus we gaan maar van het positieve uit. Mocht ik het niet vertrouwen ga ik zeker actie ondernemen en sta ik wel vanavond bij de huisartsenpost. Vind het lief van je dat je zo meeleeft. Ik durf niet eens meer naar de wc te gaan, bang voor het bloedverlies. Maar goed heb het kindje dinsdag op de echo gezien en dan zeggen ze dat de kans klein is dat je dan nog een miskraam kunt krijgen. Dus daar hou ik me maar aan vast. Meer kan ik ook niet doen. Liefs Toi
Wel fijn dat je je kindje hebt gezien, dat zal wel goed doen. Ik ken dat van naar de wc gaan. Ik heb in mijn vorige zwangerschap een miskraam gehad en denk er nu ook nog aan elke keer dat ik na de wc ga. Ik denk dat dat mijn hele zwangerschap wel zal blijven. Hopen is het enige wat je kan doen, ik hoop mee voor je!
War rot Toi dat je weer bloedverlies hebt. Kan me goed voorstellen dat je er overstuur van raakt. Ik weet nog dat ik het ook zo rot vond om naar de wc te gaan. Word je er weer mee geconfronteerd. Als je het echt niet meer houdt zou ik inderdaad gewoon om nog een echo vragen. Sterkte ermee meid, en ik duim dat alles goed hoor! En zoals je zelf ook aangeeft: vorige week had je ook bloedverlies en was alles met je kindje prima in orde. Pim
Hallo toi Doe maar rustig aan en vertrouw je het echt niet dan moet je gewoon de gyn bellen vragen wat je nu moet doen groetjes roelien
Hai Toi, Wat vervelend allemaal voor je. Snap hoe je je voelt. Onze dochter is vorige keer met 22 weken overleden en toen had ik geen bloedverlies. Deze keer met 9 weken wel en dan ga je je toch zorgen maken, gelukkig was alles goed en vertelden ze dat 40% van de vrouwen tijdens de zwangerschap bloed verliest. Had geen idee dat het er zoveel waren. Heel veel succes met alles Lief Patricia
Heb vanmiddag poli gyn gebeld en de assisente vertelde me dat als ik morgen nog bloede en ik het niet vertrouwde maar weer moet bellen zodat ze me ergens tussen kan plaatsen bij de gyn. Ze begreep heel goed hoe ik me voelde. Heb nu niet zoveel bloedverlies....maar ja dat zegt niks. We wachten maar weer af en hopen dat het morgen over is. Groetjes toi
Hoi allemaal, Vandaag nog geen bloedverlies gehad pfffffffffff ben erg blij en opgelucht. Groetjes Toi
Toi, Wat fijn om te horen dat het bloedverlies is gestopt! Ik hoop dat het nu ook weg blijft en dat je kan beginnen met genieten van je zwangerschap! Groetjes, Tamara
Hoi allemaal, Vandaag had ik weer bloedverlies, was heel veel, leek wel op een vruchtzakje. Moest een windje laten en toen had bloed in mijn onderbroek schrok me rot.Heb gelijk poli gyn gebeld en mocht vanmiddag gelijk voor een echo. Had de bloedprop mee genomen in een potje. Gyn zei tis dat de baby er nog zit anders had ik ook gedacht dat het een vruchtzakje was. Hartje klopte goed en was alweer gegroeid. Doet het goed dus. Toen heeft die met een eendebek gekeken naar de baarmoedermond, die was heel erg gevoelig voor bloedingen, heeft gelijk een uitstrijkje gemaakt. Nu bloed ik meer maar dat is bekend(komt door het uitstrijkje) Ben heel erg opgelucht en blij. Moet nu 25 januari weer voor een echo. Kans op een miskraam was nihil maar garantie krijg je nooit. Liefs toi
Dat lijkt me idd schrikken zeg! Wel fijn dat je nu beter onder controle wordt gehouden en dat alles goed is.
Vandaag naar de bedrijfsarts geweest, was erg zenuwachtig. Maar moet thuis blijven en veel rust houden tot aan de 25 januari, want dan moet ik voor de volgende echo. Was erg geschrokken van de verhalen van me, en was gelijk van mening dat rust de enigste remedie is. Heerlijk idee dat de bedrijfsarts meeleeft en je niet aan het werk zet. Nu genieten van de zwangerschap en hopen dat alles goed verloopt. Liefs Toi