Moet rustig aan doen!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door toi, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    he bah meid. Wat zul je geschrokken zijn zeg. Gelukkig doet de kleine het goed.
    Rustig aan doen tot de 25ste en hou ons op de hoogte hoor
     
  2. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    Hai Toi,

    Toch altijd fijn als de bedrijfsarts niet moeilijk gaat doen.
    Laat je maar eens goed verwennen, dat heb je na alle ellende wel verdiend.
    Heel veel sterkte met het rustig aan doen (het is voor een goed doel)

    Liefs Patricia
     
  3. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Bloed vandaag nog steeds maar weet nu dat het waarschijnlijk uit de baarmoederhals komt, toch blijf je allert. Tis gek maar ben toch ook wel bang. Hopelijk stopt het bloeden want je wordt er gek van.

    Liefs toi
     
  4. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    Hallo toi
    wat een verhaal ik stond er ook al van te kijken
    maar wel mooi dat die kleine er nog is
    Doe maar lekker rustig aan

    Groetjes roelien
     
  5. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    Kan me voorstellen dat dit niet echt de leukste tijd is (zwak uitgedrukt)
    Houd ons op de hoogte....
     
  6. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Hoi allemaal,

    Het gaat goed hier, heb niet zoveel bloedverlies meer (gelukkig) tis eigenlijk maar heel heeeel weinig sinds vandaag. Mag de 25e voor de volgende echo. Heb goede hoop dat alles goed gaat. Doe ook heel rustig aan en probeer lekker te genieten van de zwangerschap.

    Liefs toi
     
  7. Cat

    Cat Lid

    9 dec 2005
    37
    0
    0
    Jeetje, wat spannend allemaal joh. Ik wens je heel veel sterkte, rust lekker uit en geniet vooral!

    Groetjes,
    Cat
     
  8. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    Hai Toi,

    Kan je je gedachten nog een beetje verzetten? En durf je al te genieten?

    Liefs Patricia
     
  9. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Echt genieten nog niet helemaal probeer het wel, elke keer als je naar de wc bent geweest en je ziet weer wat bloed probeer je positief te denken wat best moeilijk is. Ben echt een "oud wijf" aan het worden, elke keer als ik iets gedaan heb ga ik weer rusten (moet ook) dus daar hou ik me aan.
     
  10. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    Gewoon lekker aan toe geven en je mag al bijna weer naar je kind gaan kijken (een beetje positief)
     
  11. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Dat hou ik me ook steeds voor en ik weet ook wel dat het goed komt, maar die bloedingen maken je onzeker. Ondanks dat je bijna voor 90% weet dat het uit mijn baarmoederhals komt.
    Ben de dagen aan het aftellen voor de echo, en nu ik thuis zit kruipen de dagen. Ach gelukkig hebben we tv en een pc zo komen we de dag door. Ook moet ik oppassen dat ik niet afval, maar jammer genoeg doe ik dat wel, heb bijvoeding en toch val ik af pffffffff maar gelukkig geen kiloo's per week

    Liefs toi
     
  12. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    Wat een ellende dat je daar ook rekening mee moet houden. Dat is ook voor iedereen anders, de een gaat van de stress eten en komt aan en de ander valt af. Probeer maar alles te nemen waar je zin in hebt. En de dagen aftellen doe ik ook ook al is daar deze keer geen directe aanleiding toe, mag de 19de weer.
    Ben je ondertussen helemaal bij met alle soaps, hahaha
    Laat maar goed voor je zorgen
     
  13. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Waarom ik afval heeft met het feit te maken dat ik een maagverkleining heb ondergaan vorig jaar februari ben nu bijna 40 kilo kwijt en ben daardoor gelukkig zwanger geworden. Maar nu is het afvallen niet goed voor het kindje want als je afvalt komt er een stofje vrij wat niet goed voor het kindje is. Gelukkig groeit het goed en ik heb nog genoeg waar het kindje van eten kan. Maar ze zijn dan ook bang omdat ik niet veel eet, dat ik ondervoed raak, daarom de bijvoeding (die niet te zuipen is) maar goed alles voor een goed doel. En ja die soaps mmmmm ben helemaal bij. (hihihihi)

    :) Liefs toi
     
  14. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    hallo Toi,
    Wat knap zeg, dat je die stap hebt gezet. Heb je er nog erg last van, behalve nu dan die gorre bijvoeding?
    Weet van mijn vorige zwangerschap , toen was ik echt kotsmisselijk en viel zo'n 4 kilo af dat ze toen zeiden dat het echt niet meer mocht worden.
    Nu totaal niet lust bijna alles, zelfs dingen die ik normaal niet lekker vind.Ben zelf ook levenslang aan het lijnen.
    Kan je wel een beetje lezen of lukt het concenteren niet zo goed?
    tot gauw
    Liefs Patricia
     
  15. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Het gaat goed hoor, alleen ben veel misselijk en dan eet je niet zo veel, en dat doe ik ook al niet dus val ik af. Maar probeer wel goed te eten wat soms best moeilijk is. Voel me voor de rest goed. Maar bij elke kramp denk ik nu wel oeps als het maar geen miskraam wordt. Ik kan er niks aan doen, want je gaat vergelijken met de eerste zwangerschap. Had strakkies ook krampen en dacht oh nee he maar nu gaat het weer en heb geen tot weinig bloedverlies. Ik moet me geloof ik niet zo druk maken maar ja das het aard van het beestje.

    Liefs toi
     
  16. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Hoi Toi,
    Wat een toestanden allemaal. Ik hoop dat je het een beetje van je af kan zetten, alhoewel dat natuurlijk heel moeilijk is. Ik hoop dat alles nu goed blijft gaan en blijf lekker rustig aan doen. Sterkte!
    Liefs, Gina
     
  17. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    kan me voorstellen dat het moeilijk is om gezond te blijven eten, bij mij smaakt fout eten beter.
    sterkte
     
  18. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    NOu sterkte in iedergeval dan maar ff met eten... Lijkt me niet makkelijk zeg.. Maar ik ben in de eerste paar weklen 5 kilo afgevallen en het zit er nu weer aan.. Hoop[ dat het bij ook wel een beetje zo gaat...
     
  19. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Was vandaag gelukkig alweer 3 ons aangekomen, probeer ook wel te snoepen tussendoor, weet dat het niet goed is maar afvallen is nog slechter voor me.
     
  20. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    ja het lijkt me ook niet fijn maar een beetje afvallen kan geen kwaad je gewicht schommelt altijd.. en nog een paar weekjes dan komt die eetlust wel... Ik hoop dat je lekker door blijft snoepen hahahaha.. Hoe is het met je bloedverlies nog steeds goed??
     

Deel Deze Pagina