Vanmorgen getest met een kv 2v5 en binnen de tijd zag ik een vaag streepje verschijnen die langzaam aan wat duidelijker werd. Hij is echter nog heel erg licht/vaag.. Hebben jullie ervaringen met de kv 2v5 qua vals positief of begon hij bij jou ook zo toen je zwanger was? Vanwege een onregelmatige cyclus weet ik niet precies wanneer mijn nod is.. Bij mijn dochter heb ik geen vage testen gehad 4 jaar geleden, maar was hij meteen knal positief (was toen al wel 6 wkn zwanger)..
Lastig hoor: ikzelf heb nooit een lichtpositieve of vage test gehad van kv2v5, maar zie dat jij die in het afgelopen jaar al wel vaker hebt gehad. Lijkt me erg frustrerend! Hopelijk heb je snel duidelijkheid hoe of wat..
Ik ben het afgelopen jaar wel zwanger geweest. Heb met 10 weken helaas een miskraam gehad.. Maar het is inderdaad wel erg frustrerend om steeds zo een vage test in handen te hebben
Zo zag die er van mij ook uit, heb een dag later een cb gedaan voor de echte bevestiging en ja hoor was tog egt zwanger!! dus zou dan voor de zekerheid nog een test halen, maar ik vind deze stiekum al we aardig positief!
Lastig he? Zo zag die van mij er eergisteren ook uit. Alleen zag het niet met goed licht. Dus weet niet of dat vage streepje er toen al zat of niet. Had namelijk met mijn vorige zwangerschap ook een duidelijke knalstreep. Vanochtend weer getest en nu niks!! Maar ook nog niet ongesteld. Misschien moet je morgen of overmorgen weer testen in de ochtend. Is spannend dan he?
Zie de laatste tijd veel vage testjes van KV 2v5, inclusief een testje van mezelf, durf daar dus niet meer helemaal op te vertrouwen. Er zit wienig op dan even afwachten en over twee dagen nog eens testen, mocht hij dan duidelijker zijn, dan ga ik je feliciteren! hoop natuurlijk dat dit streepje van een zwangershap is!
Dit is best een duidelijke streep vind ik hoor! De testen waar t niks bij bleek te zijn kwam of door n naderende eisprong of zag er heel anders uit! Heb goede hoop voor je!
Ik zie ook wat!! Heb zelf alleen maar witte omo testen gehad met de kv 2v5, dus ik heb ook goede hoop voor je. Morgen of als je langer kunt wachten overmorgen nog eens testen!! Ik hoop dat er dan een duidelijke streep staat en dat je zwanger bent!!
Ik heb zelf nog geen enkele ervaring met testen (zit op m'n éénnalaatste ongi-dag van ronde 1 ) maar ik zie hier wel een streepje hoor! Hopelijk is ie morgen of overmorgen duidelijker. Spannend!!
Ik zie wel wat en binnen de tijd is al goed. De laatste tijd hebben veel meiden streepjes buiten de tijd en dan is het een ander verhaal. Morgen of donderdag nog eens en hopelijk is ie dan duidelijker. Succes!
Dat kan niet. Heb al een aantal keren een poging gedaan om er van bovenaf een foto van te maken. De foto word dan wazig! Morgenochtend doe ik weer een test (ben te ongeduldig!)..