Dames, dit kan toch niet goed zijn? op 5dpo weer ongesteld geworden? heb net tampon in gedaan en weer uit, en ja hoor echt rood bloed had gister al oud bloed en vandaag ook wat bruin met wat rozigs... Bah echt niet leuk! hadden nog wel zo ons best gedaan! grrrr maar dit kan toch niet goed zijn iemand ervaring mee?
ik weet het echt niet...:S het was trouwens 6dpo...lf van 5 maar ik heb dus al vanaf dag 5dpo en dag 6dpo oud bloed, en gister 6dpo d8 ik ik doe es ff een tampon in en er dan weer uit om te kijken, zat er wat rood bloed aan... ik hoop zo dat het niet doorzet vandaag...:S maaja of het dan ng een innesteling kan zijn ik had het aan de vk gevraagd hierzo op de site, die zei dat et daarvoor te vroeg was...
oww echt :S dat is zeker echt niet leuk nee! maar het is bij mij gister niet meer doorgezet de ongestelheid, khep nix geen oud bloed of nieuw bloed meer gevonden gelukkig, maar ik denk dat ik vandaag of morgen wel ongesteld ga worden maarja we zien wel... bij jou zie ik dat je temp nu wel boven de rode lijn blijft na je ei dat is wel weer iets positiefs toch? groetjess
Ik verlies altijd twee/drie dagen na mijn ei bloed, een rode lichte bloeding. dat lijkt me voor bij jou iets te lang of je moet je ei iets later hebben gehad? t is maar een idee hoor! daardoor dacht ik ook steeds dat ik ongi werd maar bleek dus iedere keer mijn eitje te zijn geweest. komt vaker voor bij vrouwen..
@lynnes nou ik zat zelf te twijfelen over mijn ei of ie nou de 24ste geweest zou zijn of de 26e want ik had op de 24ste wel een posi ovu test, maar mn temp ging pas de 26e stijgen, en als ik mijn posi ovu test weg haal krijg ik wel een stippeltjeskruis op de 26e.... dan zou het 4 dagen na mn ei zijn...wie weet is dat het geweest ik weet het ook niet? het is in iedergeval niet meer doorgezet maar denk nu wel dat ik binnekort gewoon ongesteld ga worden, had vorrige x ook maar lf van 10 dus zou goed kunnen bedankt voor je antwoord groetjesss