2b9f1b Ovulation Charts Vandaag is mijn NOD. Ik zit op 13 DPO (LF is dus 12 dagen). De temperatuur voor mijn ei schommelt rond de 36.3/36.4. De temp na mijn ei schommelt een stuk meer dan ervoor! Hij heeft nu al een paar "enge" dips gehad. Vandaag was mijn temp 36.8.. Maar zolang deze niet zakt naar 36.4, vind ik het goed. Snap je?
Nope. Alleen meer puistjes. Voel nog steeds niks. Af en toe buikpijn. Daarom ben ik ook zo onzeker. Zolang mijn temp niet zakt, blijft mijn beebje hopelijk zitten. Als ie zakt tot 36.4, dan ben ik bang dat het mis is.
Ik begrijp je verhaal babyproject! Wel heel spannend!! Ik vind dat het tempen het allemaal nog spannender maakt eigenlijk..! maar ja, allemaal voor een goed doel he!! @ Goofychick: Denk je dat die 36,5 op 7 dpo mijn innestellingsdip is? Oei, wat spannend....! ieieieie! Hoeveel dagen na je innesstelling kun je pos testen? (hoezo ongeduldig!)
Mijn inschatting: 4 dagen. Wacht nu maar gewoon tot je NOD! Het tempen maakt het zwanger zijn nog steeds spannend ja. Daarom is het ook beter om (een paar dagen) na je NOD op te houden met tempen
Ooh je hebt zoooo gelijk..! Wist niet dat ik zo erg kon zijn! haha! Bedankt voor jullie engelengeduld en reacties!
@ Jois: ik had inderdaad wel wat symptomen. Ik had zaterdagnacht zo`n zere borsten dat ik er `s nachts wakker van werd terwijl ik daar normaal gezien nooit last van heb. Zelfs niet als ik ongesteld moet worden. Ik moet ook heel veel plassen dus dat was ook wel verdacht. Doorslaggevend was mijn hoge temp. Vooral daarom heb ik getest. @ Babyproject: ik ben expres gestopt met temperaturen omdat ik me anders toch bij elke temperatuurdaling zorgen zou maken. Ik test woensdag nog een keertje en hopelijk is die test dan duidelijker dan van afgelopen zondag. Zolang je testen donker zijn, hoef je je denk ik geen zorgen te maken. Ik weet niet hoe oud je bent maar onder de 30 jaar heb je "maar" 10% kans op een miskraam dus in 90% van de gevallen gaat het helemaal goed! Daar pin ik me voorlopig maar aan vast
Ja, die zere borsten heb ik vanaf mijn eisprong tot ongi altijd..! Veel plassen doe ik altijd al..! haha! Ik mag van mijzelf eigenlijk niet meer naar mijn lichamelijke veranderingen kijken, want die kloppen toch niet. Maar ja, deze maand heb ik wel meer pukkels (normaal eentje als ik ongi wordt) en ik heb van de week geen ongi buikpijn gehad... Maar ik ga dat proberen te negeren! Nog maar 2 nachtjes slapen... !
Nou dames, hoe is het hier? Al meer duidelijkheden? Ik heb gisteren getest: negatief. Heel erg balen en verdrietig.. Maar, ik ben nog steeds niet ongesteld.. Misschien morgen weer testen. Heel eng..!