ik heb deze maand netjes mijn temp bij gehouden tot mijn ei 36.3 daarna naar 36.6 . 9 dagen na mijn ei naar 36.2 en de dag daarna weer naar 36.6. op mijn nod ben ik gestopt omdat ik een negatieve test had. nu ben ik 6 dagen te laat en had zondag nog een negatieve test. Nu heb ik gister weer mijn temp genomen en het was 37.3 en vandaag weer. Kan iemand mij vertellen wat het zou kunnen zijn. ben een beetje wanhopig.
Het zou een innestellingsdip kunnen zijn. Je temp is wel nu weer hoog blijkbaar. Hoeveel dagen zat er tussen je ei en je nod? Het kan zijn dat die periode te kort is om het hcg hormoon te vinden met een test. Dan betekend het dat je nog even moet wachten. Is die aantal dagen 14 of meer, dan is het wel gek dat je niet ongi bent en geen neg test hebt. Sommige vrouwen kunnen pas laat hcg vinden... Dat zou ook nog kunnen. Lastig..! Een grafiek/ kaartje kun je downloaden en uitprinten. Dat is een grafiek waarin je je temp bijhoudt. Maar het kan ook op internet op de site van 'fertility friend'. (zie mijn link) Uit te printen: http://9maand.be/vruchtbaar/cyclus/temp.pdf Om je temp goed in de gaten te krijgen is het het beste om toch elke dag te blijven tempen, dus de hele maand(en) door! Succes!!
Heb je inmiddels alweer getest? Ik testte nl pas 3 dagen na NOD positief, dus een late innesteling wrs. Een testje kan je meer duidelijkheid geven. Ben benieuwd...
hoe heb je je ei bepaald? weet je 100% zeker dat je ei toen was? want ik dacht eerst zelf dat mijn ei op 25 dec was, tempdip, eipijn, vruchtbaar slijm, maar mijn ei was toch 6 dagen later, door gyn vastgesteld dmv echo, ben nl 6 dagen teruggezet in mijn zwangerschap
mijn nod zou 18 februari moeten zijn. ik heb maar een korst cyclus ( 25 dagen) ik heb dag 12 of 13 mijn ei gehad denk ik slijm en temp omhoog. de vorige ronde heb ik met ovutesten geklokt en het klopte toen helemaal. de dip heb ik gehad op dag 18. nu is het 13 of 14 dagen later. ik denk dat ik mogen nog maar een keetje ga testen.
de ene keer klopte mijn ei wel met de signalen en de andere keer niet, maar idd nog een keertje testen morgen met ochtendurine!