Moet temp verschil veel zijn bij zwschap?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door stopcontact, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Hoi allemaal!

Al een aantal maanden ben ik aan het tempen.
    Bij max 36.7 (of lager) ben ik dan ook steeds diezelfde dag ongi geworden.
    2 jaar geleden 37.1 een zwangerschap.

Moet het verschil tussen voor en na ei groot zijn voor een zwangerschap? Of is het goed zolang hij boven de coverlijn ligt?

Ik vraag me dit af omdat ik nu al 2 dagen die temp heb en dus al 2 dagen wacht op mn ongi. Een lf langer dan 11 dagen heb ik tot nu toe niet gehaald sinds we voor een 2e gaan.
    Ik heb wel meer slijmverlies, voel het vaak gewoon lopen sinds vandaag.
    Eergisterenavond een paar minuten hevige buik en rugpijn gehad, toen dacht ik ook al dat ik ongi ging worden :(

2. nyke

nyke Niet meer actief

3. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Thanx Nyke!

Ik heb dat topic inderdaad gelezen ;) Geeft de burger moed haha!

Maar omdat het bij mn eerste zwangerschap 37.1 was dacht ik dat het dan bij een volgende ook zo hoog ongeveer moest zijn.
    Vind het gewoon zo vreemd gaan nu.... eergisteren vreselijke kramp voor een paar minuten en nu al 2 dagen een "lage" temp en nog geen ongi. En dan dat slijm erbij.... ik herinnerde me vandaag namelijk dat ik dat bij ons zoontje ook zo had.
    Slijm verlies heb ik alle maanden wel maar nog niet zo gehad dat ik het echt voelde lopen.

Nou.... het zal me benieuwen! Ik ga vooralsnog er vanuit dat mn ongi wel zal komen

4. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Trouwens.... ik ben ook wel eens ongi geworden terwijl mn temp s'ochtends nog 37.1 was om vervolgens laat die avond ongi te worden.

Eigenlijk zegt het allemaal geen bal hahaha!

5. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Haha....idd geen bal ;) ...mooi gezegd

Deel Deze Pagina