Hoi meiden, Begin van het jaar een miskraam gehad en nu opnieuw zwanger. Bij de miskraam liepen mijn testjes heel traag op en uiteindelijk geen knaller gezien. Nu merk ik dat ik na mijn test van vanochtend weer onzeker raak. T.o.v gisteren niet opgelopen en misschien zelfs wel lichter. Willen jullie eens mee kijken?
Ik vind het er goed uitzien. Zover ik begreep verdubbeld de hg om de dag dus wat ke nu dan ziet is gewoon goed. Snap helemaal dat je onzeker bent maar ik zeg ziet er goed uit. Gefeliciteerd
Lopen prima op hoor. Hcg verdubbeld niet in 24 uur dus het is normaal dat ze niet dagelijks een stuk donkerder worden. Als je die van 10 en 12 dpo naast elkaar legt zie je een hele mooie oploop
Ik vind het er goed uitzien! De laatste is nog niet helemaal droog, hoe is deze nu? Heel begrijpelijk dat je onzeker bent, hopelijk blijven ze mooi oplopen!
Het ziet er normaal uit. Als je bijv de eerste test met de derde test vergelijkt zie je wel degelijk een mooie verdubbeling. Evenals je de tweede en de vierde test vergelijk .
Dankjewel voor jullie reacties! Ik zal zo nog even een foto maken nu hij opgedroogd is! Ik hoop gewoon zo erg dat het nu wel goed zit!
Het lijkt toch aan de concentratie van de urine gelegen te hebben! Heb net nog een keer met tweede plasje getest en die ziet er een stuk beter uit! Dacht vanmorgen al dat hij minder geconcentreerd was.. was rond middernacht nog naar het toilet geweest.
Super hoor. Vooral als je de eerste met de laatste vergelijkt. Hcg loopt ook per 48-72uur op dus ziet er prima uit