hier mijn zwangerschapstest van vandaag. weet niet precies wanneer mijn nod is (zie cyclussen in onderschrift)
ik wel! toevallig zo een soort zelfde streepje vandaag! zo een heerlijk vaag tuurstreepje... maja streepje is streepje nou hopen dat hij mooi oploopt... en bij action blijft hij echt wit hoor als je niet zwanger bent... hoeveel dpo ben je?
Oei zo zonder omhulsel oogt het meer een vlek dan een streep. Druppel eens 4 druppels water op het stuk waar normaal de urine komt. Dat trekt de vloeistof weg en zal je kunnen zien of er een streep blijft staan.
had er al wat wat door laten lopen,maar hij bleef zo! Heb er nu opnieuw wat water doorgedaan,als t droog is zal ik nog eens kijken
Ik heb nog even naar je dichte test gekeken en daar zie je die vlek ook ipv een streep. Kijk, ik heb hem even bewerkt en uitgesneden. Bekijk bijlage 517334 Ik zou morgen een nieuwe test doen en ik duim dat er dan een mooie 2e streep staat.
iedereen bedankt voor de reacties De vlek blijft helaas staan. Ik ga nu niet testen,mocht ik over een paar dagen nog niet ongesteld zijn dam test ik opnieuw.