denk dat je wel posi bent hoor, maar zou idd van het weekend nog eens een test doen. Dan weet je het zeker!
ik hoop het ook zo voor je dat je zwanger bent en als we de streepjes moeten geloven ben je het ook gewoon ! Ga snel een andere test halen vooral waar zwanger op staat kun je er niet meer omheen, maar in ieder geval een andere van mijn part die van de huisarts! Dan zie je gelijk verschillende testjes die posi zijn! SPANNEND hoor! laat wel ff weten he?
ben bij mn huisarts geweest, die heeft ook ff een urinetestje gedaan, helemaal negatief. ik dacht okee niet zwanger dus. zegt ze vervolgens dat de testen die je in de winkels koopt tegenwoordig veel te snel positief testen, zij vind die hele gevoelige testen waar je dagen voor je nod kunt testen maar niets. dus conclusie... zij heeft een urinetest gedaan die minder gevoelig is dan de testen die ik gedaan heb, dus eigenlijk ben ik nu nog niets wijzer
zojuist opnieuw 2 matcare testen gedaan.. de bovenste met ochtendurine die net uit de koelkast kwam (weet niet of dat wel mag eigenlijk, had het nog staan voor mn huisartsbezoekje van vandaag), en eentje met verse urine.. en ... 2 keer 2 streepjes! die van de ochtendurine is wat vager maar het ziujn toch echt 2 heel licht rose streepjes... (zie album) WWWWHHHAAAAA IK BEN ZWANGER!
Je dokter is gek, ze had gewoon bloed af moeten nemen. Ik zie duidelijk 2 lichte streepjes ! Je bent dus echt wel zwanger denk ik. Dus GEFELICITEERD.
zie je wel Jalae! Je bent gewoon hartstikke zwanger! Gefeliciteerd! Heb je je dokter het nieuws al laten weten?