moet toch gaan bijvoeden van CB....

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door elfje, 9 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Tja wat een gulzige beebs hebben we! ;) Mira dronk laatst een fles in 5 minuten van 220 cc op. Dit was eigenlijk niet de bedoeling, gelukkig werd ze er niet beroerd van (krampjes ofzo), maar ik zie wel dat ze echt behoefte aan meer heeft.

Ik wacht net als jou tot de 6 maanden met bijvoeden en papflessen, maar geef wel ruim fles en borstvoeding! Nogmaals het is prima zo en geniet lekker van Floor :)

2. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    thanks voor de bemoediging!
    het lijkt mijn meissie goed te bevallen, zoals het nu gaat....
    ik ben benieuwd of en hoeveel ze vrijdag is aangekomen!

liefs elfje

3. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Succes vrijdag he!

4. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee hee,
    beetje late update...
    maar floor was vrijdag 100gr aangekomen in 1 week :)

dat is wat anders dan 100gr in 6 weken!

kortom, wat we nu doen schijnt te helpen, en we gaan er dus gestaag mee door...

ik geef nu nog 3 borstvoedingen en 2 flesvoedingen, en deze combi gaat tot nu toe redelijk... ik denk wel dat mijn BV nu sneller terug gaat lopen, maar daar heb ik vrede mee...

ze is nu bijna 6 maanden, en ik ben trots dat ik zover ben gekomen met de BV!

liefs elfje

5. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Fijn dat ze nu zo goed gegroeid is elfje. En dat is toch het allerbelangrijkste! Merk je zelf nog of ze nu anders is nu ze ook FV bij krijgt? Wakkerder/tevredenere of gewoon hetzelfde als op jouw voeding.?

Geeft denk ik voor bij jezelf wel veel meer rust he dat ze nu goed gegroeid is ;) .
    Welke voeding geef je trouwens als ik vragen mag, ik wil ook de BV gaan afbouwen maar weet niet of ik gewone voeding of hyp allergene moet gaan halen :( En dan nog een keuze uit al die merken..... :confused: Ben blij dat BV geen merk heeft :)

6. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee spijkervrouwtje!

wij geven floor nutrilon, dit kreeg ze al een enkele keer op het KDV wanneer ik niet genoeg BV kon meegeven... dit bevalt prima! per voeding doe ik 180cc water met 6 schepjes. vanaf volgende week gooi ik ook de voeding overdag eraf... dan voedt ik dus nog alleen 's ochtends en 's avonds zelf... en ga ik starten met fruit.... oeh! ik kan niet wachten! :)

floor was altijd al een heel relaxed meisje, maar ik heb het idee dat ze nu nog vrolijker is... ze ontwikkeld zich nu ook als een gek! ze reageert heel gericht, heeft een strakker ritme en heeft sinds vanmorgen een piepklein tandje!

ik ben echt heel tevreden over het verloop nu, na 10 keer te hebben geslikt over het feit dat ik de BV iets eerder afbouw dan gepland....

jij ook succes!
    liefs elfje

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hartstikke mooi toch meid, en daar gaat het toch om dat je kleine goed groeit en het goed doet...dan nog maar 2x extra slikken ;) dat kan niet op dat je ziet dat ze het zo goed doet...

succes :D

8. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    hee elfje, goed te horen dat jullie allebei zo blij en relaxed zijn nu! Ben even benieuwd hoor: blijf je die ochtend en avondvoeding geven voorlopig als het gaat?

9. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee geke,
    ja, voorlopig wil ik dat wel blijven proberen.... zeker wanneer ik start met bijvoeden!

liefs elfje

10. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Goed te horen Elfje! Fijn dat Floor het zo lekker doet!
    Ik ga hetzelfde proberen en heb Mira ook aan de nutrilon. Succes erweer mee!

11. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoop dat het jou ooklukt om sochtends en savonds Bv te blijven geven. Ga ik dus vanaf volgende week ook proberen. En ik zal bij de boodschappen vd week ook eens mijn eerste pak nutrilon gaan halen... :)

12. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik heb niks toe te voegen.
    Fijn dat t nu in ieder geval goed gaat.
    Wilde eigenlijk alleen even zeggen dat je een leuke naam hebt voor je meisje.
    Ons dochtertje heet Floortje :)

Deel Deze Pagina