Het is handig om ze vanaf 37 weken in huis te hebben. Of je ze ook al onder het bed zet is aan jezelf, je kunt het ook (laten!) doen als je bevalling zich aandient. Hier kon je ze vanaf 37 weken lenen bij de thuiszorg, niet eerder. Als je daarvoor al gaat bevallen moet je naar het zkh, en voor je weer thuis bent kan iemand die klossen wel plaatsen, toch?
En wat als je ze er niet onder kunt plaatsen? Wij hebben namelijk nog een koof om het bed heen en door het hoofdbord dat er tegen aan zit kan het bed niet omhoog.
Denk dat je dan in een andere kamer een bed op klossen moet neerzetten, ze zijn er volgens mij heel strikt mee!
Of je legt een extra matras erop. Maar je bed moet idd per se omhoog! Wij gaan de klossen vandaag halen.
Nee je kan ze gewoon halen bij de thuiszorgwinkel. Die heeft klossen,ondersteken en douchekrukken altijd op voorraad om uit te lenen
Hey dat was nog geen gek idee Denk dat ik dan maar inderdaad een extra matras ga proberen, want een ander bed ergens wordt ook heel meoilijk, geen plaats ervoor....
ligt denk ik ook aan wat je fijn vind. ik heb ze er nu al onder ons bed is niet erg hoog en opstaan ging met pijn en moeite. nu met de klossen gaat het opstaan nog steeds met een btje moeite want het bed is nu echt hoog en ik ben maar klein maar wel zonder pijn
Wij hebben ons bed ook al opgehoogd. Aan beide kanten een matras erbij onder. Vind het ideaal met uitstappen inderdaad, geen pijn meer! Al moet ik er wel even rekening mee houden, tis wel een eind zo
Wij hebben een boxspring, en eigenlijk is die geloof ik 4 centimeter te laag. In mijn vorige woonplaats was dit voor zowel vk als kraamzorg geen probleem (van tevoren gevraagd), maar ik moet er nu wel even aan denken om het weer te vragen!
oke bedankt dames, bij ons zullen er ook geen klossen onder kunnen, dus het worden waarschijnlijk bierkratjes!
hier gaat het bed ook niet op klossen hier leg ik als de kraam er is een extra matras op en dat gaat er weer af als ze klaar zijn met de controlles.
Misschien een stomme vraag hoor, maar hoe kom je aan bierkratjes als er thuis nooit bier gedronken wordt en ik ook niemand ken die veel bier drinkt? Want ons bed heeft geen normale poten, dus die kan ook niet op klossen..