Klossen onder je bed

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bambi90, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambi90

bambi90 Niet meer actief

Hallo dames,
    Misch een beetje rare vraag maar met hoeveel weken moet je klossen onder je bed hebben?

2. angel229

angel229 Niet meer actief

Volgens mij 36.

3. Bri

Bri Niet meer actief

Het is handig om ze vanaf 37 weken in huis te hebben. Of je ze ook al onder het bed zet is aan jezelf, je kunt het ook (laten!) doen als je bevalling zich aandient.

Hier kon je ze vanaf 37 weken lenen bij de thuiszorg, niet eerder. Als je daarvoor al gaat bevallen moet je naar het zkh, en voor je weer thuis bent kan iemand die klossen wel plaatsen, toch?

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    wij hebben al een redelijk hoog bed dus kijken wat we eronder doen....maar idd dat kan dan wel..

5. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Wij hebben ze met 37wkn eronder gezet toen we terug kwamen van vakantie.

6. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    En wat als je ze er niet onder kunt plaatsen?
    Wij hebben namelijk nog een koof om het bed heen en door het hoofdbord dat er tegen aan zit kan het bed niet omhoog.

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Denk dat je dan in een andere kamer een bed op klossen moet neerzetten, ze zijn er volgens mij heel strikt mee!

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Of je legt een extra matras erop. Maar je bed moet idd per se omhoog!

Wij gaan de klossen vandaag halen.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ons bed kan ook niet normaal op klossen, dus die is nu omhoog gezet op een bierkrat en 2 tegels.

10. MMarianne

Moet je ze trouwens wel van tevoren bestellen/reserveren of kan je ze gewoon zo halen met 37 weken?

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee je kan ze gewoon halen bij de thuiszorgwinkel. Die heeft klossen,ondersteken en douchekrukken altijd op voorraad om uit te lenen

12. MMarianne

Oké, weer wat wijzer geworden...zo leer ik elke dag wat bij :)

13. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

Hey dat was nog geen gek idee :)
    Denk dat ik dan maar inderdaad een extra matras ga proberen, want een ander bed ergens wordt ook heel meoilijk, geen plaats ervoor....;)

14. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    ligt denk ik ook aan wat je fijn vind.
    ik heb ze er nu al onder ons bed is niet erg hoog en opstaan ging met pijn en moeite.
    nu met de klossen gaat het opstaan nog steeds met een btje moeite want het bed is nu echt hoog en ik ben maar klein maar wel zonder pijn :)

15. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Wij hebben ons bed ook al opgehoogd. Aan beide kanten een matras erbij onder. Vind het ideaal met uitstappen inderdaad, geen pijn meer! Al moet ik er wel even rekening mee houden, tis wel een eind zo ;)

16. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Wij hebben een boxspring, en eigenlijk is die geloof ik 4 centimeter te laag. In mijn vorige woonplaats was dit voor zowel vk als kraamzorg geen probleem (van tevoren gevraagd), maar ik moet er nu wel even aan denken om het weer te vragen!

17. bambi90

bambi90 Niet meer actief

oke bedankt dames,
    bij ons zullen er ook geen klossen onder kunnen,
    dus het worden waarschijnlijk bierkratjes!

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier gaat het bed ook niet op klossen hier leg ik als de kraam er is een extra matras op en dat gaat er weer af als ze klaar zijn met de controlles.

19. Poetjuh27

Poetjuh27 Actief lid

4 jan 2011
    164
    0
    0
    Misschien een stomme vraag hoor, maar hoe kom je aan bierkratjes als er thuis nooit bier gedronken wordt en ik ook niemand ken die veel bier drinkt? :p

Want ons bed heeft geen normale poten, dus die kan ook niet op klossen..

20. raspberry

raspberry Niet meer actief

Je kunt de kratjes gewoon bij de supermarkt halen, leeg, tegen het statiegeldbedrag.

Deel Deze Pagina