Hallo Begin juni ben ik gestopt met me pil. Omdat ik en me vriend graag een kindje willen. Ben elke maand ongesteld geweest. Maar nu voor het laatst 26 okt. Had half november wel last van een me buik, gevoel van ongesteld worden, en kon er ook niet op slapen. Heb wel al 2 testen gedaan en alle bij de keren negatief. Voel me verder goed en nergens meer last van. Toch zwanger? Herken iemand dit? X
Hallo.. Ik herken dit geval niet. Maar zou dan als ik jou was, even langs dokter? Je kan altijd proberen toch? Gr
Hee meid ik was laatst 25 okt ongesteld geweest en begin juni gestopt met de pil En ik ben morgen (zondag) 7 dagen overtijd! Vind het we'll spannend en ik zie we'll wat er gebeurd! Heb ook negatief getest dus doordat geef ik we'll op mrja Suc6 jij!
Bedankt voor jullie reactie. Als het goed is ben ik nu 10 dagen overtijd. Ga van de week maar weer een test doen.Misschien te vroeg getest. Inderdaad spannend en voor jouw ook yasmin. En niet de hoop opgeven... misschien toch raak!
Toen ik stopte met de pil was ik het eerste half jaar op de normale tijdstippen ongesteld. Na dat eerste half jaar kwamen mijn regels niet meer... Zeer vervelend. Dokter zij dat het bij het ontpillen kon horen. Na een jaar verwees ze me door naar de gyn. en hij zei dat ik pcos heb. Is darom bij jou niet zo, maar misschien is je lichaam nog een beetje van slag.