Zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Peet12, 17 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peet12

Peet12 Lid

17 dec 2011
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo

Begin juni ben ik gestopt met me pil. Omdat ik en me vriend graag een kindje willen. Ben elke maand ongesteld geweest. Maar nu voor het laatst 26 okt.
    Had half november wel last van een me buik, gevoel van ongesteld worden, en kon er ook niet op slapen. Heb wel al 2 testen gedaan en alle bij de keren negatief. Voel me verder goed en nergens meer last van.
    Toch zwanger?
    Herken iemand dit?

X

2. patries88

patries88 Lid

10 mrt 2011
    88
    0
    6
    Hallo..
    Ik herken dit geval niet.
    Maar zou dan als ik jou was, even langs dokter?
    Je kan altijd proberen toch?

Gr

3. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    Hee meid ik was laatst 25 okt ongesteld geweest en begin juni gestopt met de pil
    En ik ben morgen (zondag) 7 dagen overtijd! Vind het we'll spannend en ik zie we'll wat er gebeurd! Heb ook negatief getest dus doordat geef ik we'll op mrja
    Suc6 jij!

4. Peet12

Peet12 Lid

17 dec 2011
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reactie.
    Als het goed is ben ik nu 10 dagen overtijd. Ga van de week maar weer een test doen.Misschien te vroeg getest. Inderdaad spannend en voor jouw ook yasmin. En niet de hoop opgeven... misschien toch raak!

5. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Toen ik stopte met de pil was ik het eerste half jaar op de normale tijdstippen ongesteld. Na dat eerste half jaar kwamen mijn regels niet meer... Zeer vervelend. Dokter zij dat het bij het ontpillen kon horen. Na een jaar verwees ze me door naar de gyn. en hij zei dat ik pcos heb.
    Is darom bij jou niet zo, maar misschien is je lichaam nog een beetje van slag.

6. moontje77

moontje77 Bekend lid

14 dec 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    anders ff contact opnemen met de huisarts.

Deel Deze Pagina