Moet winkel zijn toilet openen voor klanten?

Discussie in 'De lounge' gestart door LeentjeWolkje, 5 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.774
    3.123
    113
    Vrouw
    Ik heb er al EMDR therapie voor gehad, en het is bij mij geestelijk en lichamelijk. Dus dubbelop haha! Super vervelend, ook is mijn galblaas eruit en dat maakt het nog lastiger, want als ik mijn avondeten nog niet eens op heb moet ik al.

Ik "moet" er zeker wat mee, maar EMDR heeft dus niet genoeg geholpen.

Ik heb nog twee opties in mijn hoofd, maar die typ ik hier niet. Hopelijk zit daar een oplossing voor mij tussen, want het leven is op deze manier helaas geen feest voor mij.

Leesteken vindt dit leuk.
  2. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Ik sta zelf in een winkel en wij hebben geen klanten toilet. Dit, omdat wij de toiletten zelf schoon maken. Voor kopende klanten, kinderen en zwangere vrouwen wordt wel eens een uitzondering gemaakt.

Ik houd mij aan de regels van de werkgever. Persoonlijk maakt het mij niet zo veel uit. Al vind ik het wel vreselijk vies als klanten na hun (grote) boodschap het toilet niet netjes achter laten. Maar goed, zulke collega's heb ik ook:rolleyes:

3. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.736
    8.825
    113
    Vrouw
    Wat een herkenbare verhalen allemaal! Hier ook last van heel gevoelige darmen en ergens naartoe gaan geeft altijd spanning. Bang dat ik aandrang krijg, want dan moet ik ook echt. Smorgens moet ik sowieso al 2 keer, maar dat is nog voor de jongens naar school zijn ;) Overdag gaat het hier meestal wel goed, maar savonds weggaan doe ik liever niet. En zowel, dan eet ik brood ofzo. Uit eten gaan is hier een drama, onder het eten moet ik dan al en als ik dan ga en denk ‘klaar’ te zijn, moet ik na 10min zitten weer. Erg ongemakkelijk. Nachtje weg met vriendinnen doe ik ook liever niet meer, want savonds 3x naar de wc moeten tijdens een drankje doen aan de bar is echt niet tof.
    Als ik weg moet kijk ik ook altijd of er file is, ik krijg al aandrang bij het idee dat ik geen kant op kan. En ja, het is helaas al vaak gebeurd dat ik of net op tijd bij een tankstation was of er gewoon niets in de buurt was…
    Thuis gaat het het beste, ik bler iedereen van de wc af als ik moet:D en ze weten inmiddels dat ik dan ook echt moet.

4. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Ergens wel ‘fijn’ om te lezen dat er meer dames zijn met dit probleem. Een stukje herkenning. Maar het is gewoon heel groot shit probleem, letterlijk.

Voor de dames bij wie de problemen pas zijn ontstaan na zwangerschap/bevalling, ga alsjeblieft naar een goede bekkenbodemfysio. Hier hoef je niet mee rond te blijven lopen.

Deel Deze Pagina