hey lieverd toppers zijn jullie en ik weet zeker dat het goed gaat komen zet hem op en vooral zet door heb je bericht ook bij ons geplaast zodat de meiden iets meer weten en volgens mij wou anoek alias anette reageren nog maar week niet zeker. knfu voor jou en sam en lize en manlief hihi gr miriam enkusje van sem
Ik heb niet alles gelezen ... maar hier mijn tip ... Gewoon meegaan met je kindje. Mirre hebben we ook heel lang in slaap gewiegd. Zijn we vaak onzeker over geweest: je 'moet' kindjes toch wakker in bed leggen?! Nou Mirre niet dus. Achteraf gezien was ze gewoon echt bang om alleen in slaap te vallen. Het is echt iets van de laatste weken dat we haar iedere avond wakker in bed leggen. Zelfs met haar toestemming én ze geniet er ook echt van. Ik ben zo onwijs blij dat we met haar mee zijn gegaan. Want ze heeft nu zelf heel duidelijk aangegeven dat ze toe is aan zelf in slaap vallen.
Hoi Salapio, dank je! Ik ben het met je eens. Maar..toch knaagt het nog een beetje aan me. Ik zie dat Mirre bijna 2 is. Betekent dat dat je haar 2 jaar lang in slaap hebt gewiegd? Dat is dus eerlijk gezegd mijn angst...