Moeten alle mannen herrie maken.. ?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Neeltje1986, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Zooooo verschrikkelijk irritant dat snoozen! Dat begint om 5 u, en dan staat ie om 6 uur op pffffff :(

2. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Och jee mijn man kan ook verschrikkelijk veel herrie maken :)

Hier komt mijn lijstje ;)

Als hij de vaatwasser uitlaait zet hij super hard de borden in de kast.
    Hij gooit altijd veel te hard de keukenkastjes dicht.
    En weet je wat helemaal irritant is, als hij zijn eigen scheert doet hij de hele tijd de kraan aan en uit als hij zijn scheermesje afspoelt dus dan gaat dat honderd keer aan en uit.
    En hij komt iedere morgen na zijn ontbijt met zijn lompe werkschoenen naar boven gestampt om zijn tanden te poetsen.
    En als ik iets tegen hem zeg als hij sport aan het kijken is, zet hij altijd de tv een beetje te hard.:x ;)

Oja en hij zet altijd de wekker als om zes uur terwijl er pas om zeven uur uit hoeft.
    En dat is dan niet 1 wekken maar ook nog zijn telefoon met zon heel irritant vogel geluidje.

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik herken alleen het 'snoozen' Hier gaat de wekker van manlief ook wel 3 kwartier lang af... om de 5 minuten ofzo... aangezien mijn verlof nu is begonnen, wil ik lekker kunnen slapen maar dat kan niet want om 5:45 gaat dat ding af. Daarna slaap ik wel maar niet zo lekker als van te voren. Verder is hij wel stilletjes hoor.. hoor hem nooit de trap op en af gaan als ik al op bed lig.. en aankleden enzo gaat ook heel stilletjes... Dat moet ik dan ook weer eerlijk zeggen :D

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    herkenbaar! alleen mijn man is het nu toch redelijk aan het afleren gelukkig!! deuren hard open en dicht, kastjes, traplopen en zelfs normaal lopen kan hij niet normaal;)
    Smorgens als ik mag uitslapen dan vraag ik hem avond ervoor al lief of hij het zachtjes wil doen en snel de kamer uit. als ik namelijk te wakker ben smorgens dan kan ik niet meer slapen, kortom nooit uitslapen met die herrie.

maar nu! ik heb hem aantal weken nagedaan in de ochtend :p extra lang erover doen om zoonlief aan te kleden, nog even keer terug de slaapkamer in om 'iets te zoeken' deur achter me te hard dicht doen. lache joh kreeg er nog lol in ook;) hij kwam dan binnen uur al beneden met een reactie: nou uitslapen zit er ook niet in met die herrie

BINGO!! juist dat wilde ik dan even horen en sinds dien is hij binnen 5min weg uit de slaapkamer smorgens en wacht desnoods tot ik beneden ben als hij iets in de slaapkamer is vergeten(sokken ofzo) Als zoonlief de kamer in komt wandelen(en die doet net zo luid als zijn papa;)) dan staat manlief nu op en brengt hem even nog naar zn kamertje zodat hij even snel kleding kan pakken. laatste 2weken gaat ie beneden luier verschonen en aankleden anders ben ik dus te wakker en heeft hij een chagrijnige vrouw hele dag:D

laat jullie man trouwens ook altijd kastjes en deuren open staan als hij m een keer niet hard dicht gooit? ik kan dus regelmatig onze zoon van de trap plukken omdat hij weer is vergeet om deur dicht te doen achter zn reet. kastje van de glazen staat ook ALTIJD open :(

5. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Jaaa! Omg wat een herkenning allemaal geweldig. De deurtjes van het badmeubel laat ie ook altijd openstaan, net als de lades vd kledingkast, waardoor ik nu een dikke schram op m'n knie heb.

6. poeze

poeze Actief lid

10 dec 2010
    381
    0
    0
    Hahahahahaha hier is het juist omgekeerd. Ik kan niet zachtjes doen :D

7. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Heel herkenbaar, altijd veel herrie, ook als je vraagt zachtjes te doen,e n als ik er dan wat van zeg kijkt ie me aan alsof hij me echt niet snapt:)

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee gelukkig niet, onze dochter slaapt al licht en wordt vaak wakker, zou er nog bij moeten komen dat ze dan nog wakker zou worden van mijn man...Maar wij doen allebei wel rustig aan en zachtjes als ze slaapt.

9. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Vreselijk hè!!?!! Hier is het dan een uur eerder en het begint met de radio die steeds harder en harder gaat en daarna volgt z'n mobiel, en dit een paar keer achterelkaar. Ik lig dus gewoon een uur wakker en als ik wakker ben dan ben ik wakker, ik doezel daarna hooguit nog wat. Heb 'm gelukkig wel afgeleerd het slaapkamerlicht aan te doen, dan word ik echt gewoon pislink :x

Op zich valt het verder wel mee met herrie maken denk ik.

Heb meer last van dat ie alles maar laat rondslingeren. Of dat wanneer hij kookt dat de muur en de glasplaat helemaal onder de spetters zit, als ik kook heb ik dat niet... ;)

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    over het snoozen van de wekker. Mannentraditie lijkt het wel maar ook dat heb ik hem met 2x afgeleerd :p

normaal 5x snooz voordat hij er na een uur inderdaad keertje uit gaat. 1x heb ik na 1x het snoozen uit gezet (evil haha) en toen schrok hij 2uur later wakker dat ie zn wekker niet heeft gehoord (lachuh zo'n reactie joh!) hij had nog 5min om op zn werk te komen :p (ik zorg er wel voor dat ie optijd op zn werk komt natuurlijk. moet niet tenkoste gaan van zn baan)

en 1x op de zaterdag toen we naar de markt gingen. meneer had om 9uur zn wekker gezet en om 10uur lag hij er nog in en heb de wekker meerdere keren gehoord. week erna zelfde traditie op de zaterdag. na 1x snooz had ik m weer uit gezet en om half 11 ben ik alvast zelf maar naar de markt gegaan. kom ik terug begint ie helemaal te flippe dat ik zonder hem ben gegaan. tja moet je je nest maar uit komen! wekker 9uur zetten moet je niet pas om 11uur eruit komen rollen.

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha dat ken ik!!! mijn oplossing: peertje van de lamp eruit halen :D

12. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Ik herken dit ook
    Manlief gaat er rond 6uur ook af
    Ook als ie gaat scheren de kraan heel hard dicht doen mesje en tandenborstel op de wasbak uitslaan
    Ik erger me hier gigantisch aan
    En idd mobiel zetten die om de 5 minuten afgaat en vervolgens bijna 20 minuten lang op snooze drukken :x

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Heel herkenbaar..
    meestal zet ik voor hem de wekker.. Hij slaapt er door heen.. Ik por en zeur net zo lang tot hij opstaat :D

Als hij naar bed gaat ook.. Stampen op de trap, traphekje gaat met een klap open (oeps, glipte uit mn handen) en met een klap weer dicht.. Resultaat: Lenn wakker.. Fijn..
    De laatste weken gaat het goed gelukkig boven..

Douchen kan ook niet rustig, maar altijd met lawaai.. Zelfde beneden.. Kastjes gaan met een klap dicht dat de glazen staan de rinkelen.. Zelfs voer geven aan de hond kan niet rustig..

ik heb het opgegeven geloof ik..

14. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hier ben ik ook de gene met meeste lawaai. mijn man gaat er soms om 5 uur al uit (incl wekker) maare wordt er niet wakker van(oke enkele keer)

15. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ik heb niet alle reacties gelezen hoor, maar wilde graag op je in gaan. Antwoord is JA! En het begint al bij de geboorte:D Ik heb twee zoons en een man en die maken allemaal overal herrie bij hihi.. Aangezien ik de enige ben die me er aan erger schik ik er maar in.. ;)

16. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Ook hier loopt een aarige herrieschopper rond.Hij ziet het zelf heel anders en vindt dat ik overdrijf.Helaas weet ik wel beter.Ben allang blij dat zoonlief er gewoon doorheen slaapt!

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wat een feest van herkenning!!!!

18. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Grappig dat veel het snoozen wordt herkend,haha!

Ik dacht slim te zijn en heb hem een wake up light gekocht. Ik was helemaal enthousiast en dacht de perfecte oplossing te hebben gevonden. Helaas, man was er niet echt blij mee en word er volgens eigen zeggen niet van wakker.:)

Staat nu dus aan mijn kant en ik heb hem in gebruik.;)

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Echt superherkenbaar allemaal! En dan vooral de woorden: Ik doe altijd zachtjes......

Die van mij zet de wekker om 6 uur en laat m dan snoozen tot een uurtje of 7. Dan eruit en dan wassen en aankleden en 9 van de 10 keer laat ie zn riem op de laminaatvloer vallen net met dat ijzeren ding op de grond...... Dan de trap af naar beneden. Gaat ook met flink geluid. Dan laat hij de deur van de gang naar de woonkamer/keuken openstaan en hoor je precies wanneer hij een mes pakt, het brood, het belg en drinken. Dan de koelbox inladen en dan valt 10 van de 10 keer die plastic deksel op de laminaatvloer.....en dan gaat meneer de deur uit en gooit ie keihard de deur in het slot. Heb m nu dus geleerd dat ie dan maar de sleutel in het slot moet doen en de deur zo dichtmaken.....mannen.....

20. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Zo'n wake up light wilde mijn man ook.. Maar hij gebruikt hem niet.. Altijd dat irritante snooz deuntje, dat gekreun en gesteun als ie op moet staan..

Vanmorgen kwam hij terug van de hond uitlaten, deur behoorlijk hard dicht.. Ik kom beneden zegt ie: 'Hey, goeiemorgen, dacht dat jij lekker uit zou slapen?'

Ik kon er niks anders uitkrijgen dan: 'Ja, dat dacht ik ook..'

Het is gelukkig niet zo dat de kleine er wakker van word. Die slaapt gewoon lekker door, het is echt dat ik me er aan irriteer.. :)

Maar zoals ik lees is het inderdaad man eigen en soms vrouw eigen ;)
    Ik zal me er maar bij neer moeten leggen..

Deel Deze Pagina