Moeten alle mannen herrie maken.. ?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Neeltje1986, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Heel herkenbaar allemaal :D
    Dat ie ADHD heeft, helpt er hier niet echt aan :( Werkelijk waar niets kan ie zachtjes doen. Gek word ik er af en toe van!
    Hij denkt ook altijd nog dat met twee treden tegelijk de trap op rennen op je sokken, zachtjes is. Want hij heeft toch geen schoenen aan? Ehm.... AARRRGGGGHHHH!!!!
    ;)

2. Gravid

Gravid Niet meer actief

@ Dat ben ik hier dus al gigantisch zat ;) vriendlief heeft ook de radio als wekker.
    Die stond loeihard.. maar hij slaapt er gewoon door heen en liet dat ding rustig een half uur jengelen.. met gevolg,. ik wakker ;)
    Nu ben ik zo ver dat ik um zelf uit doe (nadat ik dat ding eerst heel wat zachter gezet heb).. dan roep ik vriendlief dat het zo en zo laat is.
    Dat doe ik 2x, word ie dan nog nie wakker, dan laat ik um slapen, komt ie maar te laat.
    En het werkt :p

@ Hier hetzelfde probleem, als ik bijv. macaroni maak, blijft mn muur en mn fornuis gewoon wit.
    Maakt vriendlief keer macaroni, is zowel de muur als mn fornuis rood/oranje.
    En denk je dat ie het schoonmaakt? eh... laat ik daar maar geen woorden aan vuil maken ;)

3. Sensea

Sensea Niet meer actief

het is gewoon genetisch bepaald denk ik. mijn vriend laat altijd "per ongeluk" pannen vallen als de kleine slaapt op een marmeren vloer en nog van die dingen.ook de wekker loopt hier af tot ik hem maar uitzet, omdat iedereen al wakker is behalve hijzelf. zelf van de trap aflopen kan niet normaal idnerdaad, of hij blijft hangen met zijn voet achter het ijzeren traphekje.
    maar mijn zoon van bijna 15 slaat alles, die maakt in alle vormen herrie. zelfs als hij praat (of vooral als hij praat) of slaapt.

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    o zo vreselijk herkenbaar!!! dat had ik dus gister. was om 9uur 'al' beneden (als ik uitslaap dan ben ik niet eerder beneden dan 12uur)

5. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Hier helemaal niet. Ik krijg altijd te horen dat ik teveel herrie maak.

6. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ook ik ken het snoozen.
    Ik moet hem ook heel vaak wakker maken als zn wekker gaat want hij wordt er niet wakker van ;)
    Elke ochtend denk ik weer dat hij het rolgordijn en de gordijnen van de muur trekt zo'n herrie dat het maakt als hij ze open doet!

Ik lig standaard van 5 tot 7 wakker elke ochtend..

7. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    ahum, hier dus ook. Oepsie;)

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Heel herkenbaar! Nadeel is dat dochterlief er vaak van wakker wordt.
    Ik kan het 100x zeggen, 1000x maar maakt geen verschil.

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    OOh echt de tranen rollen mij over de wangen van het lachen en als ik stukjes voor lees aan mijn vriend, doet ie zijn best om niet te lachen.

Hij geeft het ook eerlijk toe, maar zegt ook: als ik probeer zachtjes te doen, maak ik 3x zoveel lawaai.

Hier dus ook dat gestamp! Wij hebben een houten vloer en als hij dan ook nog eens zijn schoenen aan heeft, dan hoor ik gewoon waar hij zich op dat moment bevindt. Ik heb 1x naar beneden geschreeuwd: Doe godsamme die schoenen dan uit!
    Nu "mag" hij niet eerder zijn schoenen aantrekken dan dat ie de deur echt uit gaat.

Of....iets uit een keukenkastje pakken en dan of het deurtje met een noodgang dicht gooien of gewoon open laten staan.

Wij slapen aan de voorkant van het huis, boven de voordeur. En die wordt ook altijd met een noodgang dicht gegooid....op een of andere manier maakt de deur op slot draaien ook lawaai bij hem en dan laat ie ook nog eens 9 van de 10 x zijn sleutelbos met 100 sleutels op de grond kletteren (slaap met raam open ;)).

En disco houden met de oudste om 8.30.....:x ow...was het echt nog maar zo vroeg???

10. dushi85

dushi85 Actief lid

23 aug 2009
    354
    0
    0
    OOw herkenbaar!!!
    Wij wonen in flat dus we moeten sowizo zachtjes doen als
    we naar keuken lopen om wat te drinken te halen. We moeten dan namelijk langs slaapkamer van de kleine. Nou altijd moet de tussendeur te hard dicht, niet op zn tenen lopen maar lekker met heel zn gewicht op zn hielen dus klinkt als gestamp, hard hoesten bij de kleine zn slaapkamer enzo. Kan soms best wel irritant zijn;)

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Heeel herkenbaar! Als hij douchen of überhaupt in een andere kamer is laat hij altijd wel IETS vallen of botst ergens tegenaan wat weer een knal geeft. Laatst denderde het door het hele huis heen omdat hij zijn handdoek ging ophangen, maar toen viel het wasrek om tegen de verwarming aan... zelfs de douchekop valt door een duistere kracht op de grond.. Als ik dan naar boven roep: "Wat doe je ? " dan is het altijd: "niks, hoezo?". Pfff. <zucht>

Trouwens mijn buurman kan er ook wat van, dus het zal echt typisch iets voor mannen zijn. Als hij thuiskomt knalt de deur zo hard dicht dat het lijkt alsof hij hier naar binnen gestapt is.

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mijn mna snoozed niet meer...ik trap hem eruit.
    Gaat de wekker, dan eruit!! En niet snoozen want je bent niet alleen op de wereld.
    Na 4 jaar springt ie meteen zn nest uit als de wekker gaat :D

De rest van de herrie vind ik nu acceptabel..had de meeste moeite met dat gesnooz

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Och en de lades vind ik nog het ergste.. de bestek-la met beleid open doen en bestek pakken is er niet bij.. die la wordt open gerukt tot het zelf een knal maakt omdat het blokkeert, en dan begint de zoektocht naar het goede bestek met een hoop gerommel!

14. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Maar ik mag eigenlijk niet klagen, woon niet eens samen haha, de weekenden zijn al erg genoeg! Zou helemaal gek worden van dit soort dingen.

15. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Zooo herkenbaar. Als hij rustig op de bank zit en ineens op staat, vraag ik altijd direct wat hij gaat doen haha. Mijn zoon slaapt in het weekend tussen de middag ook altijd korter omdat papa zoveel lawaai maakt. We hebben er al zo vaak ruzie om gehad. Ik moest maar in een hutje op de hei gaan wonen enz :) hahaa. Kheb me er maar bij neergelegd.

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Lang leve digitale tv....ik zet de tv al standaard op pauze als meneer op staat om iets te pakken. Ik versta er dan echt niks meer van :D

Ooooh...en die van mij kan ook niet normaal niezen! Iedereen, incl de hond, schrikt zich altijd een hoedje als hij gaat niezen. Denk zelfs dat de buren het kunnen horen.:D

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik erger me ook groen en geel.

Hier is hij nu met zijn familie in Turkije aan het bellen en schreeuwen aan die telefoon.
    Doen ze allemaal , potverdikke de kleine ligt in bed hoor!

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hahahaha idd!!!!

19. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Oh dat krijg ik ook vaak te horen! Ons kleintje heeft vanmiddag 45 minuten geslapen, terwijl 'ie normaal 3 (!!) uur slaapt.. En dan om 18.30uur vragen waarom de kleine zo 'vervelend' is.. Joh, zou het niet weten!

Ook is het zo dat als ik een dagje/middag weg ben en hij bij de kleine is, de kleine hazenslaapjes doet.. En dan kom ik thuis; muziek hard aan en de kleine beneden.. 'Ja hij wilde echt niet slapen!'. Nee gek hè, als de muziek zo hard staat dat je het boven kan horen..

Hij hoeft van mij echt niet muisstil te zijn, maar het zou fijn zijn als 'ie een beetje oplette.. ;)

20. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Soms heb ik ook het gevoel dat ie het expres doet. De hele ochtend doet hij bijv. niks en zodra mijn zoon op bed ligt moet er ineens vanalles gebeuren. Gaten boren, auto schoonmaken onder zijn raam, naast het huis opruimen. De heg bijsnoeien. Pfff dan denk ik bij mezelf...daar had je de hele ochtend tijd voor. Moet dat nou precies op het moment dat hij moet slapen?

Deel Deze Pagina