Hallo, Misschien een rare vraag hoor, maar kan je zelf ook in de eerste weken aan je buik voelen of je zwanger bent? Ik vraag me namelijk af of ik zwanger ben. Ik heb sinds 2 weken terug wit / geel achtig vocht uit mn beide tepels, alleen als ik erop druk. Verder hebben mn vriend en ik geklust in mijn vruchtbare week. Ik ben verder niet misselijk of iets dergelijks.... Wel koud de laatste week, maar goed dan kan ook van alles zijn! Ik ben 5 nov gestopt met de pil (en ongesteld geworden), 33 dagen later ook ongesteld geworden en de cyclus daarna na 29 dagen ongesteld geworden. Volgens mijn berekening moet ik het weekend ongesteld worden. Ik heb deze week ook al wat ongi krampen en kon niet wachten om te testen, dus heb vanochtend een test gedaan en deze was Negatief! Misschien iets te snel getest... Maar ik maak me zo'n zorgen omdat ik al 2 weken last heb van vocht uit beide tepels en bij mn eerdere ongies had ik hier geen last van (tijdens pil gebruik ook niet). Zouden jullie mij misschien kunnen adviseren?
Hoi Pipo27, je hebt inderdaad wrs te vroeg getest en zeker als je cyclus wat onregelmatig is, heb je kans dat je nog net iets langer geduld meot hebben. Je kunt an je buik in deze periode niet voelen of je zwanger bent. Het vocht uit je tepels kan er wel op duiden dat er zwangerschapshormoon in je lichaam aanwezig is.Maar soms is het toch ook gewoon toeval. Nog even geduld dus helaas...! Groetjes Brigitte