Begin door te draaien.. help

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by maybe3, Mar 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Hallo,

zondag mijn ei gehad.. nu dus 5 dagen verder.. zondag nog heel licht posi getest k2v5 (14 maart curretgae gehad) gyn gebeld of ik dan idd me ei al kon hebben, want had knap positieve ovu test. Volgens de gyn kon dit omdat het laatste restje HCG via m,n urine m,n lichaam verlaat.

Gisteren roze slijm bij afvegen en wat krampjes onder in m,n buik.

Net weer getest met k2v5 om zeker te weten dat het laatste beetje hcg ook m,n lichaam uit was...

Nu is het streepje ineens donkerder als zondag.?

Hoe kan dit..??

Bovenste test is van zondag (ochtendurine), onderste van vanmiddag

2. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Tja, ik dacht eerst dat je eisprong misschien toch eerder was dan je dacht, maar dat kan bijna niet als je op 14 maart gecurreteerd bent. Maar een donkerdere test, tja dat zou toch duiden op toename van HCG. Maar is dat niet snel op 5 dpo?
    Misschien de gyn nog eens bellen?

3. missiej

missiej Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,232
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik zou idd gyn bellen dat testen duidelijker worden ipv afnemen.. het is zelfs met curretage mogelijk dat er nog een restje achterblijft...

4. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    Hmmm dit is echt heel vaag meid!!
    Ik zou echt serieus denken dat je zwanger bent, maar lijkt me wel sterk na curretage...
    Hmm misschien toch even een telefoontje plegen dan

5. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@meiden: thanx voor de reacties

@gyn: heb de gyn gebeld, en ze zei aangezien je je eisprong hebt gehad kan je inderdaad zwanger zijn, en aangezien ik gisteren rozeslijm ben verloren (wat volgens haar 4dpo al innesteling kan zijn) snap ik er ook niks van...

Ze zei dat ik het beste gewoon over 2 dagen nog een testje kan doen, en als die dan weer donkerder is moest ik haar even bellen.

6. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    Ja maar zo duidelijk testen, nou dat weet ik niet hoor meid.... ik heb dat nog nooit eerder gehoord...

7. maybe3

maybe3 Niet meer actief

ik ook niet snap er niks van dat hij zondag zo licht was!!! en nu zo duidelijk

8. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    weet je wel zeker dat je een eisprong hebt gehad? Een ovulatietest kan ook positief worden door hcg...

Ik zou eerder denken dat dat het geval is en dat er idd nog een restje is achtergebleven dan dat je weer zwanger bent... sorry meid...

9. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Zou het kunnen dat het zondag nog een restje hcg was en dat die reageerde op de kv test en ovu test. En dat je nu je eisprong hebt en die hebt gemeten?

10. maybe3

maybe3 Niet meer actief

lijkt me sterk want m,n ovutesten vertonen nu nog nauwelijks een 2e lijntje

11. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    3,497
    2,220
    113
    vind deze eigelijk te donker voor LH. Vreemd verhaal waar je lekker onzeker van wordt. Kan je niet helpen meid. Afwachten is het enige wat je kunt momenteel.

12. maybe3

maybe3 Niet meer actief

ik snap er ook niks van hahaha er is me altijd al verteld dat ik een raar geval ben haha misschien hadden ze toch gelijk

13. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Oké, het was ook maar een ideetje..

14. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@rosa5: weet ik bedankt voor je reactie, had het ook al vaker gelezen inderdaad dat je je ei er mee kon spotten

15. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Was je plasje zondag misschien minder geconcentreerd en dat hij daardoor lichter is, terwijl hij misschien net ze donker moet zijn?

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@babke: zondag was ochtendurine, en net was middag urine terwijl ik daarvoor nog gedronken had.

17. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou elke optie die we aandragen kan niet. Hoe krijg je iemand onzeker? Sterkte meid.
    Wat zegt trouwens je onderbuikgevoel?

18. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@babke: gister na dat slijmverlies schoot er eigelijk gelijk door me heen "ik ben weer zwanger" heb namelijk maar 1x eerder gehad dat roze slijm en dat was de laatste zwangerschap, (helaas is deze dus misgegaan) Verder vanmorgen wel wat rare soort krampjes en steekjes onderin m,n buik gehad, en verder nu inderdaad voel ik me vooral heel erg onzeker, en snap het allemaal niet meer. Ga vanavond maar lekker een filmpie kijken met me man en proberen het even naast me neer te leggen..

19. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Succes met neerleggen, is niet echt mijn sterkste punt.

20. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@babke: hahaha nee de mijne ook niet dus dat ken nog leuk worden hihihi

Share This Page