Luiers hebben ze op het kdv, van het merk Kruidvat. Als je een ander merk wil, moet je dat zelf meegeven. Slaapzak geef ik wel zelf mee, maar ze hebben er een heleboel liggen, dus als ik het vergeet, krijgen ze wel een andere slaapzak aan. Bekers hoeft ook niet, alleen als je niet wilt dat ze uit een tuitbeker maar bijv. uit een rietjesbeker drinken moet je dat meegeven. En flesjes natuurlijk ook, samen met de voeding, omdat iedereen weer wat anders heeft. Ook reservekleding is aanwezig. Ik heb meestal standaard wel een reservesetje liggen in hun bakje, maar als dat toevallig niet zo is, krijgen ze in geval van nood wel iets van het kdv aan en dat moet ik dan de volgende keer gewassen en wel weer teruggeven.
Wij namen mee: - fles - voeding (bv of kv) - speen - extra kleding luiers, slaapzak e.d. worden verzorgd Nu meneertje geen flessen meer drinkt, gaan er alleen extra kleren mee
Nee, voeding, luiers enzo zit bij de prijs in. Bij ons heeft ook elk kindje een eigen slaapzak van het kdv. Het enige wat wij meegeven is een fles, een tuitbeker, en schone kleertjes voor als er een ongelukje gebeurd
Ik moet een slaapzak, luiers, reservekleding en knuffel meenemen. Het ergste vind ik dat ik alles elke keer ook weer mee naar huis moet nemen. Dat is nogal een gesleep. Ben er niet over te spreken eigenlijk...
Oh, dat is onhandig. Wij moesten een fles, een slaapzak en een reservesetje kleding meegeven, maar dat ging gewoon in een doos met haar naam erop die daar stond.
bij ons hebben de kindjes allemaal een mandje met hun naam erop, onze dochter is nu een puppie. dus hangt er een puppie kaartje met sophie erop aan haar mandje. dat zit slaapzak en reservekleertjes in. de rest hebben ze daar allemaal. in dat mandje worden ook nieuwsbrieven, traktatie ed gedaan.
Wij moeten meenemen: -slaapzak -eventueel eigen fles (hebben ze daar ook, maar hij drinkt heel erg goed uit de zijne..) met voeding -extra kleertjes (hebben ze daar ook, maar ik zie hem liever in zijn eigen kleren) -pyjamaatje nu het kouder wordt -slofjes (je mag daar geen schoenen aan) luiers en de rest van het eten (inclusief avondeten!!! Wordt vers gekookt elke avond!!) zit er allemaal bij in.
Bij ons nemen wij reservekleding voor de kleine, die bergen ze op in haar bakje. Daarnaast hebben wij wel een flesje meegegeven omdat wij namelijk Dr. Browns gebruiken en ook de voeding (Nutrilon Hypoallergeen) hebben wij daar gegeven.
Bij het KDV waar onze meid heen gaat moet je meegeven: borst of flesvoeding. Vast eten krijgen ze van daar. Eerst moest je ook luiers meegeven maar nu niet meer, wel zo handig natuurlijk. Verder een evt knuffel of speentje ofzo. Reserve kleertjes hadden ze zelfs evt daar maar die geef ik liever zelf mee, vind ik toch frisser.
Ik moet straks zelf ff zorgen voor luiers en de voeding(flesvoeding) de voerige dingen hebben ze zelf ( www.dekinderkei.nl)
Hoef niets mee te geven. Pampers en (standaard) voeding krijgt ze ook via het kdv. Het enige dat ze meeneemt is een knuffelbeest...
hier moeten wij zelf voor zorgen: extra kleding drinkflesje voeding(maddox krijgt speciale voeding maar we krijgen daar ook geld voor terug) dat was het de rest krijgt hij daar
Voor onze zoon nemen wij mee: Reserve kleding Luiers Slaapzak Voor onze dochter nemen wij mee: Reserve kleding Luiers Fles en poeder Slaapzak Knuffeltje
Hier moet je zelf luiers meegeven en setje reservekleding. Wel zolang ze melkpoeder gebruiken dit meegeven en een fles om dan uit te drinken. Zodra tuitbeker werkte hoefde ik geen fles meer mee te geven.