Hallo, Wij hebben een Citroën C3 en komen er nu we een kindje verwachten achter dat er maar weinig kinderwagens in dekofferbak passen! heeft iemand ervaring met deze auto? Welke kinderwagen past hier in? Ik had eigenlijk mijn ogen laten vallen op een Mutsy 4-rider, deze schijnt ook niet te passen... Bedankt!
Ik denk vrij weinig aangezien mijn buggy er niet eens inpast (mijn ouders hebben c3) Ik moet hem dan bij de voeten van de kids leggen.. Ik heb c1 en daar past hij wel in Misschien als je de wielen enz eraf haalt dat er dan wel 1 in past of eventueel een deel voor de achterbank op de grond.. Ik denk dat je het beste gewoon bij de babyzaak kan gaan passen..
wij hebben onze duowalker verkocht aan iemand met een c3, en dat paste zelfs. Dus kan me niet voorstellen dat t niet zou passen. en je kunt evt ook de reisweig op de achterbank doen he.
Kies dan voor een wagen waar de wielen vanaf kunnen dat scheelt al een hoop. Maar met zo'n bak is het altijd lastig, zolang je nog geen 2e hebt kan het inderdaad op de achterbank. Kun je het bij een zaak niet ff proberen anders?
Geen ervaring met Citroën, wel met de Mutsy en deze past zelfs (tegen alle verwachtingen in) in mijn VW Lupo. En dat is geen grote auto met een erg kleine kofferbak! Maar dan moet je het wel goed verdelen, dus kinderwagenbak (reiswieg) in koffer, en onderstel ingeklapt zonder wielen op achterbank. Dan kan er nog 1 persoon op achterbank en maxicose voorin. (bijvoorbeeld) Dus ligt eraan hoeveel werk je ervan wil hebben. Wij hebben ook wel kinderwagen van Maxicosi gezien die extra in te klappen was: Werd ie erg wankel van en vond het veel minder mooie wagen.
In onze c3 past het wel, buggy ook maar kunnen dan niet echt bodschappentassen bij ofzo. T s meet en pas werk. We hebben nu net de auto verkocht ivm 2e op komst. Nu een station. Wat een ruimte!! Wat we ook een nadeel vonden bij de c3 is dt wanneer ze overgaan op kinderstoeltje ipv macsicosi en de voeten worden langer ze in slaapstand echt geen ruimte hebben. Afstand s kort en achterkant stoel word ook heel vies hierdoor.
Wij hebben ook een citroen en c3 en nemen een mutsy kinderwagen over van iemand. Deze past er makkelijk in als je 2 wielen eraf haalt.
Ik heb een Aygo, die is volgens mij vrijwel identiek aan de C1 (neem aan dat de C3 dus groter is..?). Ik heb/had een Maxi Cosi Mura. Best een grote en fijne wagen, maar kreeg t onderstel precies achterin gefrot
Voor als je bijv even de stad in gaat dan zou je een quinny zapp kunnen aanschaffen... Deze is erg klein in te klappen, en hier kan ook de maxi cosi op gezet worden!! Hoop dat je hier wat aan hebt
Ik heb ook een C3 en een Maxi Cosi Mura en het onderstel past in de kofferbak en de bak had ik altijd op de achterbank nu met het zitje past alles gewoon in de kofferbak ..en de Mura is best groot en lomp vind ik maar het wil hier makkelijk ..
Ik heb een fiat seicento......kan je vertellen dat ik je probleem herken. Weet ook nog niet hoe ik dat ga doen wahahaha.