Ik heb anderhalfjaar geleden een bugaboo cameleon 3 gekregen van mijn ouders gekregen maar wil deze graag verkopen en een duowagen terug kopen. Nu heeft mijn bugaboo met alle accessoires ruim 1300 gekost. Er zit als extra een parasol, bekerhouder, adapters maxicosi, luxe voetenzak en Sneeuwwielen bij. Hij ziet er keurig uit op wat kleine gebruikersspoortjes na. Wat zouden jullie hier nog voor vragen? Ik ben erg benieuwd.
even kijken wat de andere er voor vragen op marktplaats. Kun je daar aan zien wat jij ook kunt vragen.
Ik had een 3. Verkocht voor 600. Incl bijna alle accesoires die jij ook hebt (alleen sneeuwwielen niet maar weet niet of een koper daar de meerwaarde van ziet.)
Ik zou tussen de 500-, en 750-, zitten. Ligt ook echt aan de kleur van de Bugaboo (is het eentje die heel gewild is of niet) en assecoires etc.. Kijk marktplaats eens na en zoek naar een zelfde bugaboo. Vergelijk een aantal en kijk ook eens naar de biedingen van mensen. Zo kom ik meestal aan mijn vraagprijs
ik zou E. 650 vragen en niet onder de E 500 verkopen. Ik heb mijn cameleon 2 incl dezelfde accessoires maar met als extra een maxicosi cabriofix verkocht voor E. 500 afgelopen augustus. Dat was dus een ouder model en hij was sowieso ouder (januari 2011) de mijne was antraciet/zand
Ik zat op 350/400 euro. Hij is en blijft tweedehands. En daarnaast koop je al een andere merk kinderwagen voor 500 euro nieuw dus alleen mensen die specifiek dat merk zoeken zouden er zoveel voor betalen. anderen zouden dan eerder een nieuwe kopen. Voor 350/400 euro raak je hem zeker snel kwijt.
Maximaal Eur 500,-...nou ja met héél veel geluk misschien Eur 600,- Het bedrag wat jij en je hoofd hebt kan je wel vergeten, voor die prijs kopen de mensen toch liever een helemaal nieuwe. Succes met de verkoop!
Rond de 500 euro. Zou kiezen om hem voor 500 op mp te zetten en gaan ze erover heen heb je geluk Mijn quinny buzz koste toen de tijd ook ruim 1000 euro Inc maxi cosi , voetenzakken etc. Kreeg er na 9 maanden 250 voor . Ging over op een buggy. Buggy inzet was nog als nieuw net als bak. Voetenzak was noet gebruikt ( sept kindje, lente in buggyinzet en zomer verkocht. )
Bugaboo en joolz zijn erg gewild, ik heb de mijne, een Joolz Day dan, verkocht voor 600 euro met als extra een maxi cosi en een easy base voor in de auto.