moeten jullie ook nog zoveel doen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tweeling, 20 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Ik moet nog zoveel dingen doen en halen, dat ik af en toe gek van mezelf word ;)

ik had een hele waslijst voor de intake met de kraamhulp om advies te vragen...maar ze belden maar niet. Ik heb dus zelf maar even gebeld zegt ze: we komen met 8 maanden terwijl ze tegen mij 7 heeft gezegd. Nou regeld ze dat ze eerder komen anders moet ik alles nog in de laatste maand halen.

ook moeten er thuis nog wat dingetjes gedaan worden zoals horren plaatsen, brandalarm, en nog wat opknappertjes :confused: poeh nog zoveel bah bah.

hebben jullie dit ook of ben ik gewoon een stresskip :)

gr

2. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Nou hier nog een :rolleyes:
    We zijn bezig met de kamer van mijn dochter (ze krijgt een andere kamer, en deze haar oude kamertje).
    Maar mijn man heeft zoieds, rustig aan :( (ja tuurlijk)
    Gelukkig hebben we al veel weggegooit (wat kan een mens veel troep hebben zeg :confused: ) maar moeten dus de plinten en de kast verfen, behangetje uitzoeken :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

En daarna de babykamer nog, want ik wil toch een ander behangetje voor de kleine!
    En dat allemaal in 5 maanden :( (ben trouwens bijna op de helft...)
    Dus herken het haha

jessica

3. Niet meer actief

hahaha ken het helemaal.. manlief heeft spontaan de achtergevel geschilderd, en de computerkamer mooi gemaakt, de schuur weer opgeruimd ga zo maar door... ik heb een lijstje hier liggen en elke keer als ik weer wat verzin zet ik het erop. Volgende week ga ik met mijn mams en zus de laatste dingen kopen en dan is het wel klaar denk ik.. maar ja dati s het jammergneoeg nooit ben ik bang hahahaha

4. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    Zo onzewonder das fijn zo'n man ;)
    Die van mij moet je echt een peper in z'n reet stoppen volgens mij :)
    (misschien komt het omdat hij turks is, oooo komt wel rustig, rustig ;) )

jessica

5. Hester

Hester Niet meer actief

Wij zijn ook nog niet klaar, maar rustig aan: je hebt nog voldoende tijd toch? Je baby zal niet voor de 37e week in zijn ledikantje liggen :D

6. Niet meer actief

whwhahahaha ik heb stiekem peper in zijn reet gedouwd... want believe me... hij heeft dit nu gedaan he..maar jij wilt niet weten hoe mijn ogen stonden toen ik thuis kwam hahaha..

maar goed dat is waarschijnlijk weer goed voor de a.s. 3 maanden en dan moet ik weer effe jengelen tegen hem en voila mr doet weer wat ;)

Maar in het huishouden is hij een ster dus dat scheelt....

7. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    wij zijn gelukkig al helemaal klaar alleen wiegje moet nog in mekaar. enne mijn dochter is met 36 week geboren intake kraamzorg was net achter de rug dus zeg nooit nooit

8. Niet meer actief

Oja de babykamer enze enz is ook helemaal klaar hoor, en ja als onze kleine reus al wilt komen.. be my guest.. (auwie dat was een trapje hahaha) kan niet wachten totdat hij er is hoor, maar ik blijf er bij of 20 mei... en anders is het pas 6 juni dus heb nog effies ;)

9. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    enne mijn dochter is met 36 week geboren intake kraamzorg was net achter de rug dus zeg nooit nooit

@Inderdaad tomenjerry, mijn dochter precies met 37 weken!
    Word ook geadviseerd he dat de babykamer met 37 weken echt klaar moet zijn ;) (niet voor niets!)

jessica

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ja. ;)

Nee, ik herken het wel.. maar daarom doe ik alles zelf want als ik op mijn man moet wachten zijn de meubeltjes pas klaar als we inmiddels vier kinderen hebben grootgebracht. :(

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik begin nu al in de stress te raken en ben nog niet op de helft. dus begrijpen doe ik je wel hoor. het behang is eindelijk van de muren en wordt over 2 weken pas geverft en opnieuw behangt. ondertussen ben ik al spulletjes aan het halen omdat ik bang ben dat ik tijd te kort kom. me huis moet nog helemaal babyproef worden gemaakt zoals brandalarm en beveiliging in de stopcontacten etc. me vriend snapt niet dat ik me zo druk maak maar wat als het niet optijd af is?

12. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Hier staat alles piekfijn in orde, al sinds week 25.
    Ben een onrustig type en wou alles per sé afhebben. Enkel de lakentjes liggen nog niet op het ledikantje (wel mooi gewassen, gestreken en opgevouwd in een plastic hoes), en idem met de bekleding van de box/wieg.
    Dat is op enkele minuten geflikt als ik thuis kom uit de kraamkliniek.
    Kleertjes zijn gewassen en volgens leeftijd in de kast gelegd, commode staat klaar (met washandje, handdoek, zeep enz enz) en daar een dekentje over (anti katten), noem maar op...
    (komt denk ik ook wel grotendeels door het weten dat de bevalling vroeger gaat zijn dan uitgerekend)

En nestdrang! Ik word er helemaal gék van!
    "dit kan naar daar, dan heb ik meer ruimte hierzo, en dat staat mooier op die plaats en dan kan ik dit op die plaats zetten..." Bah :(

Hoezo hyper? Hoezo stress? Hoezo pietje precies? :)

13. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    De plintjes moeten nog in het kamertje en het lampje moet nog opgehangen.

Ik ben wel heel de dag aan het opruimen ..
    Dus buiten die dingetjes in het kamertje hoeft er hier niets meer te gebeurne in huis

14. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik heb de babykamer al behangen,en die van mijn jongens ook :)
    de babykamer staat ook al in elkaar.

ja heel erg vlug ik weet het ;)

15. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Haha, ik herken het wel hoor! Ik heb ook nog een hele waslijst die ik wil afwerken. Nu heb ik nog even de tijd, maar soms kan het me helemaal aanvliegen. We willen namelijk zelf de buitenkant van ons huis verfen, verder hebben we twee slaapkamers. De studeerkamer wordt babykamer en daar staat nu één grote administratiezooi met oude studieboeken en verslagen etc. Die moet ook allemaal uitgezocht worden.
    Verder loopt mijn contract af en mag ik :( op zoek gaan naar een andere baan, wat ook nog niet spectaculair verloopt als zwangere vrouw. Dus een ww aanvragen waar ook zoveel dingen voor moeten worden geregeld...pffff... tja ik ben soms best een stresskippie :)
    Gelukkig heb ik een man die relaxed is (wat soms ook juist weer irriteert).

Succes met jouw werkzaamheden. Ach, als je ze één voor één afwerkt zul je zien dat het zo gebeurd is. In je hoofd lijkt het vaak zoveel groter.

Liefs

16. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Maar ik moet er even bij vermelden dat wij niet hoefden behangen, vloer leggen, verven o.i.d. De babykamer was al leeg, dus hoefde er alleen meubeltjes in te zetten. En die heb ik woensdag gekocht, in de auto geladen en neergezet. Ik was in twee uurtjes klaar! :D (hoezo stressbesparend...)

17. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Bij ons is het 'nieuwe' kamertje nog maar net geschilderd.. En het bed (+kast enzo) komen pas begin mei (vlgns mij week 19) dus ledikantje enzo heeft zij nog in haar bezit.
    We zijn niet uit over de naam, we moeten nog een geboortekaartje maken/uitzoeken....

Ik heb het idee dat je denkt meer tijd te hebben bij de tweede.. :rolleyes:

18. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    moet nog even afverven, en dn is het in principe klaar, maar de beebkamer is nu een rotzooi kamer geworden dus moet nog eerst ff alles opruimen :(

19. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Mij duurt het allemaal wat lang. Mijn moeder komt over drie weekjes behangen, dan heeft ze vakantie. En dan moet de vloer er nog in en een muur geverd worden.. Verder moeten er nog 101 dingen gebeuren voor augustus in en om het huis..Het begin is er in ieder geval, Ach ja, het komt vast allemaal in orde :D.

20. lkm

lkm Actief lid

3 apr 2007
    142
    0
    0
    ijmuiden
    ben gelukkig niet zover in de zwangerschap hier moet nog het 1 en ander verbouwt worden zoals stucen,tegelen en een nieuwe vloer dit wilen we allemaal nog even voor november afhebben :) :)

Deel Deze Pagina