moeten jullie ook nog zoveel doen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tweeling, 20 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

3 mrt 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    Hahaha, wij moesten;

-Kantoor naar zolder verhuizen, zolderslaapkamer in tweëen delen dmv kastenwand
    -Slaapkamer oudste schilderen+ inrichten
    -Slaapkamer jongste 2, schilderen+inrichten
    -babykamer schilderen +inrichten

Natuurlijk hebben we alles wat we nodig hebben, dus qua inrichting was het niet zozeer dingen aanschaffen, maar eerder een complete volksverhuizing...lol

Gelukkig is nu alles af; Jesse een prachtige blauw-witte kamer met alles dr op en dr aan..
    Sahra & Quinten een creme/lime kamer, met werkbank en prinsessebed onder de hoogslaper van Quinten en de baby kamer ook creme/lime, commode opnieuw geschilderd, ledikantje likkie verf, oude spelletjes kast omgedoopt tot badkamerkast incl. nieuw uiterlijk...nieuw kleedje gekocht, mooie hanglamp nieuw gehaald en opgehangen..Dus die episode is gelukkig klaar...Heb manlief helemaal gek laten klussen...lol..ieder weekend, sorry we kunnen niets plannen eerst volksverhuizing af, wil je ons zien, kom je lekker gezellig meeklussen..hahaha..niet dat we zoveel klussers hebben gezien hoor..maar moest af, zag het helemaal gebeuren; dadelijk komt het eerder..hup doorwerken graag...lol
    Gisteren nog maar even snel nieuwe vouwgordijnen voor in de woonkamer gehaald, worden morgen nog in de breedte gekort...moet ook nog even lintjes halen voor geboorte traktatie op school voor de kids.. dus totaal herkenbaar hoor...en nu loop ik gewoon te 'zoeken'; wat kan ik nu nog doen..

;) lol
    Groet Hilde

2. Esma

Esma Bekend lid

De kraamhulp komt voor de 1ste intake als ik 37 weken ben, dus dat duurt ook nog even. Ik ga er vanuit dat ze niet van alles gaan eisen, wat je in huis moet hebben. Anders stuur ik haar wel als ik het niet meer kan....hahahaahaha...

Deel Deze Pagina