Waar laat ik hem?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rce86, 18 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Hai,

Maak me opeens zorgen over het feit dat mijn buik nog steeds erg klein is!
    Maakte me er tot vanmiddag geen zorgen over maar heb weer wat buikfoto's bekeken en er is er geen 1 zo klein als die van mij!

Heb echt net een heel klein buikje.. ik snap niet waar ik me kindje laat... Volgens de 20 weken echo was het ook nog is een dikkertje. Snap er niks van!

Meer meiden met nog geen buikje terwijl ze toch al 23 weken zijn?
    Liefs

2. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    Heb je een foto van je buik?ben benieuwd. had tot 24 weken ook amper iets.
    ben je heel slank?

jenna

3. Rijffel

Rijffel Niet meer actief

Ik ken wel meer meiden hoor die een kleine buik hadden, sommige dragen ver naar achter.
    Ik ben trouwens erg gaan groeien vanaf week 23, nu vraagt iedereen of het er wel 1 is....
    Geen zorgen maken zolang volgens de verloskundige je kleintje goed groeit. Dat s belangrijker dan een dikke buik toch.

Trouwens prachtige kleur voor de babykamer.

Liefs

4. zwiep

zwiep Actief lid

9 jul 2008
    419
    0
    16
    Amsterdam
    Je buik groeit vanzelf. Ik ben nu 32 weken en heb nog steeds een kleine buik. Niemand gelooft dat ik al zover in de zwangerschap ben. Mijn baby groeit goed en dat is het belangrijkste.

5. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ik had ook een kleine buik vond ik, tot week 21/22 , toen begon ie te groeien! Ik weet ook niet waar ik hem liet hoor, dat vroegen mensen zich ook hardop af :p

6. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik had ook een kleine bui. Op het laatst (bijna 42 weken) dachten veel mensen dat ik een week of 28 zwanger was. Ik vond het prima. Door niet al te grote buik heb ik tot de laatste dag alles kunnen doen. Ervaringen over niet zelf schoenen meer aan kunnen trekken en daaronder niet kunnen scheren heb ik dus niet :) En na de bevalling was mijn buik bijna direct weer verdwenen.

7. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    oh meid, snap dat je wilt pronken, maar wees blij! ik heb al vanaf week 6 een buik en nu is die zo groot dat mensen al 4 maanden vragen of het geen tweeling wordt en ik mezelf niet meer kan aankleden, laat staan schoenen aan doen. ik vind mijn buik vreselijk! heerlijk dat er een kind in zit hoor, maar jeetje, het hangt er allemaal maar en het moet wel elke dag weer mee gesjouwd worden ;)

8. tessie80

tessie80 Actief lid

26 okt 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, het verschilt gewoon heel erg per persoon. De een heeft idd gelijk al een hele grote buik, en bij de ander duurt het veeeel langer... Zou er van genieten dat je nog geen buik hebt die je in de weg zit!

Oh trouwens, wij hebben dezelfde babykamer als jij, en willen ook die kleur op de muur van die andere foto! Toevallig!

9. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Bij de eerste komt de buik sowieso pas later. En dat is daarnaast ook nog verschillend per persoon, je bouw, of je sterke buikspieren hebt, etc...

Bij mij begon mijn buik ook pas te groeien vanaf 20 weken. Pas met 25 weken zag je echt dat ik zwanger was. En vanaf 30 weken, wow, toen groeide t opeens echt snel ;)

Maak je niet druk, de grootte van je buik zegt niet zoveel! Een kleine buik is veel handzamer :)

10. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Zolang je beeb goed groeit..
    Bij mijn eerste zwangerschap zag je eerste 5 1 1/2 maand ook nog haast niks..
    En het is nu een gezonde dochter van 3..die zelfs groter is dan gemiddeld.. :) Dus maak je geen zorgen.. ;)

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Meid je moet je echt niet druk maken. Toen ik bij mijn zoontje 32 weken zwanger was zag de bedrijfsarts het nog niet eens. Hij vroeg ook nog of mijn kindje wel goed groeide. Toen mijn zoontje geboren was woog hij 10 pond. Hij is dus goed gegroeid. Een kleine buik zegt helemaal niks.

12. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Dank jullie wel voor de reacties!
    Geen zorgen meer maken dus!

Jenna: Ik ben vrij slank van mezelf en ga vanavond maar is een foto maken!

Rijffel: Dankje! ben er alleen nog niet helemaal uit wat de naam van de kleur is.

Tessie:Haha dat is wel heel toevallig:p Weet jij dan misschien precies wat de naam van de kleur is..Was van plan om gewoon te gaan vergelijken maar zou een stuk makkelijker worden als ik de preciese naam weet;) ga van de week namelijk DE kleur kopen!

13. tessie80

tessie80 Actief lid

26 okt 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Ik dacht dat het petrol heet, maar dat weet ik niet zeker. We hebben hem nu al al op een stukje muur, en die hebben we toen laten mengen. Bij praxis (geloof ik) hadden ze een behangetje wat precies die kleur was, dus hebben we daar zo´n proefstukje van meegenomen naar de mengbalie, en dan kunnen ze dat scannen en dan mengen ze precies de goede kleur voor je. Dus als je iets vind in de goede kleur, neem het gewoon mee en laat het mengen. (ik heb gelukkig dat stukje behang bewaard haha)

14. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Nou ik heb wat foto's in me album gezet... en schrok zelf van hoe groot die lijkt op de foto:p
    Ik kwam net onder een warme douche vandaan dan zet me buik altijd wat uit;) Gek hoor want hij is niet zo groot!

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik heb eigenlijk ook nog niet echt veel buik. Ja, 's avonds... na het eten... Dan zijn m'n darmen enorm opgezet dus dan zie je het wel. Maar verder... :( Ik vind t niet zo erg, maar kan me voorstellen dat je t leuk zou vinden als mensen het aan je gaan zien.

16. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    Ik ben net 18 weken en maakte me ook zorgen dat ik nog geen buikje had(had ook foto's gezien van meiden mét al een behoorlijk buikje). Heb het nagevraagd bij de gyn, die zei dat dat per mens verschilt en ook je lengte speelt mee en of je bijv sportief bent.

17. Onder water

Onder water Niet meer actief

Haha meis, maak je echt niet druk hoor daarover!
    Kijk eens in mijn album , met 23 weken had ik ook echt niet zo'n grote buik !
    Kijk dan die ene met 40 weken!
    Je weet gewoon niet wat je ziet, dus je buikje groeit nog gewoon lekker door hoor!

Succes met je zwangerschap, lekker van genieten

XX

18. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Ik weet van mijn schoonzus dat er bij haar werd gevraagt of de kleertjes die ze kocht een cadeautje waren, ze was 8,5maand zwanger en kon haar eigen kleding nog aan, op foto's waar ze met haar zwangere buik op staat zie je ook echt niets

19. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    ik had een collega,die was echt zo plat als een lat en dat is niet overdreven en toen ze dus met zwangerschapsverlof ging dacht iedereen ook jey right leuk grapje. tijdens de weken in haar verlof heeft ze alsnog een buikje gekregen,maar vreemde hebben het werkelijk waar al trok ze de strakste kleren aan nooit gemerkt.

20. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Je hebt inderdaad een klein buikje! Maar dat geeft niks joh! Misschien heb je straks nog een groeispurt. En anders ligt het kindje gewoon wat meer naar achteren, geen zorgen maken!

Deel Deze Pagina