beetje onzeker?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door billie78, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. billie78

billie78 Actief lid

25 nov 2007
    148
    1
    0
    Hebben jullie dat ook dat je na de 1e echo zo lang moet wachten voordat je weer naar de verloskundige mag?
    Ik heb er 5 weken tussen zitten, ben met 10 weken geweest en nu moet ik weer met 15 weken.
    Ik ben zo benieuwd of alles nog wel goed is enzo?
    Wordt er best onzeker van :(

2. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Hoi Billie,

Dat had ik ook, vooral omdat ik geen zwangerschasverschijnselen had. Ik had een termijneho met 7 weken en met 13 weken de combinatietest.
    Wanneer er iets mis was had je het vast gemerkt.
    Succes met wachten.

3. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    meid dat is heel normaal de eerste periode ga je om de 5 a 6 weken meen ik en na mate je verder zwanger bent ga je ook vaker na de vk toe

op het aller laatst ga je elke week naar de vk toe

het wachten duurt indd erg lang dat vind ik ook altijd zo moeilijk

4. Lelie4

Lelie4 Actief lid

10 feb 2008
    182
    0
    0
    Die onzekerheid is me geheel bekend! Ik had en echo met 7 weken en 6 dagen en mag nu weer pas met 12 weken en 6 dagen! Nou heb ik thuis wel een doptone en heb het hartje gisteren nog gehoord maar die twaalf weken grens is er zo ingepeperd dat ik daar nog steeds vreselijk naar toe leef! Ik ga geloof ik pas genieten als ik 12 weken zwanger ben! Ben blij als de gyn groen licht geeft en zegt dat alles goed is :D

Wachten duurt zooooooo langggg :(

kus

5. billie78

billie78 Actief lid

25 nov 2007
    148
    1
    0
    Bedankt voor jullie snelle antwoorden!
    Het gekke is dat ik alles al een keer heb meegemaakt, betreft de zwangerschap. Ik heb een zoontje van bijna 2 jaar. Bij hem had ik dat gevoel helemaal niet. En nu wel, gek he? En dan zeggen ze dat je bij een 2e zwangerschap minder onzeker bent :|

Deel Deze Pagina